וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נמל אשדוד פועלים להדחת המנכ"ל

מרד בנמל אשדוד: העובדים גילו שההנהלה "עוקבת" אחריהם עם חוקרים פרטיים כשהם נמצאים מחוץ לנמל למרות ש"החתימו כרטיס". העובדים הודיעו על כוונתם לפעול להדחת המנכ"ל

האם השקט היחסי בנמלי הים מתקרב לסופו? נציגי העובדים בנמל אשדוד מאיימים היום (שלישי) לפתוח בצעדי מחאה ארגוניים ולפעול להדחתו של מנכ"ל חברת הנמל, שוקי סגיס. לטענתם של העובדים, נודע להם שההנהלה שכרה בשבועות האחרונים חוקר פרטי שעקב אחרי כמה מהם מחוץ לנמל ותיעד אותם מבצעים פעילויות שאינן קשורות לעבודתם, על חשבון זמן העבודה ולאחר ש"החתימו כרטיס".

ההנהלה אף הודיעה לאחרונה לשני עובדים ותיקים, אחד מהם בדרג של ראש ענף ומזכיר ועד, על הכוונה לפטרם לאחר שתועדו "מסתובבים" בעת שנרשמו כעובדים בנמל. הוועדים עירבו את ההסתדרות והודיעו שהצעדים אינם מקובלים עליהם וכי מדובר בהפרת האמון בין הצדדים. יו"ר ועד עובדי התפעול, אבינועם שושן, אמר הבוקר לרדיו דרום 101.5 שפרסם את הסיפור, כי אם המנכ"ל סגיס ימשיך להתעקש על פיטורי העובדים – "הם יעשו הכל כדי שגם הוא ילך הביתה בעצמו". העובדים מגדירים את פעילות ההנהלה הכוללת מעקב אחרי העובדים מחוץ לכותלי הנמל כ"תקדים מסוכן" ואינם שוללים את האפשרות של נקיטת צעדים ארגוניים. עם זאת, טרם הוכרז סכסוך עבודה רשמי.

העימות הנוכחי נרשם על רקע תקופה ארוכה יחסית של שקט בנמל בהם נרשמו יחסי עבודה תקינים, וכן בזמן שעדיין נערכים דיונים בין חברת הנמל, האוצר וההסתדרות באשר להמשך יישום הרפורמה בנמלי הים שאישרה לאחרונה הממשלה. חברת נמל אשדוד בתגובה: "יחסי העבודה בנמל אשדוד הם מן הטובים מאז היווסדו. הערכה הדדית איננה בסיס להפקרות.
עובד, יהיה תפקידו אשר יהיה, שימעל באמון החברה וההנהלה, יטופל כנדרש".

מחברת נמל אשדוד נמסר בתגובה כי "יחסי העבודה בנמל הם מן הטובים מאז היווסדו. הערכה הדדית איננה בסיס להפקרות. עובד, יהיה תפקידו אשר יהיה, שימעל באמון החברה וההנהלה, יטופל כנדרש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully