וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח התנועה הפך לחילוץ מושתל כבד

אל שוטר תנועה שהיה עסוק במתן דו"ח תנועה ניגש אזרח שטען כי כרגע הודיעו לו שנמצא כבד מתאים להשתלה. השוטר החליט לזנוח את הדו"ח ולהעניק ליווי משטרתי בדרך לביה"ח

במהלך פעילות אכיפה שגרתית בצומת קצימה סמוך לנתניה, עזב שוטר את כל מעשיו ויצא לנסיעה בהולה, זאת כדי לסייע לאזרח להגיע לבית החולים ולקבל השתלת כבד לה חיכה תקופה ארוכה.

השוטר, שהיה במהלך פעילות אכיפה שגרתית של משטרת התנועה במחוז השרון, היה עסוק בכתיבת דו"ח לנהגת שעברה במקום, כאשר לפתע עצר אזרח לצידו וסיפר לו כי הרגע קיבל טלפון מבית החולים איכילוב בו נמסר לו שנמצא כבד המתאים להשתלה בגופו, זאת לאחר תקופה ארוכה בה הוא ממתין להשתלה. בטלפון שקיבל נמסר כי עליו להגיע לבית החולים תוך חצי שעה, אחרת הכבד המיועד יינזק.

השוטר, שהיה בתחילתו של רישום דו"ח לנהגת אחרת, עזב את כל מעשיו ולקח את האזרח בניידת אל בית החולים, תוך שהוא פותח אירוע במוקד אגף התנועה ומבקש אישור לנהיגה מיוחדת ומבצעית, וכשמסר למוקדנית בגל הקשר את פרטי האזרח לשם רישום האירוע, הופתעה השוטרת לגלות כי מדובר בקרוב משפחתה.

במקביל, פנתה דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלת איברים אל משטרת התנועה הארצית בבקשה לסיוע בהול בהעברת הכבד המדובר המיועד להשתלה מבית החולים בילינסון אל איכילוב, ואף ציינה כי האזרח הזקוק להשתלה, עושה את דרכו לניתוח וכי מדובר בהעברה דחופה הדרושה להיעשות תוך פרק זמן קצר של רבע שעה מטעמים רפואיים, זאת אל מול העומסים בכבישים באותה שעה.

למשימה נרתמה ניידת נוספת ממחוז תל אביב, אשר נשלחה למען העברת הכבד לתל אביב. הניידת הגיעה לביה"ח בילינסון ואספה את נציג המרכז עם הכבד בצידנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully