וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגין השליך נעל לעבר ראש ממשלת טורקיה

המפגין השליך את הנעל לעבר ארדואן שעה שנכנס לרכבו בספרד. המפגין פספס את מטרתו ונלקח למעצר. על פי דיווחים צעק ”תחי כורדיסטן”. בעבר הושלכו נעליים על מנהיגים נוספים

מפגין השליך הלילה (שלישי) את נעלו לעבר ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, שעה שעשה את דרכו לרכבו בתום טקס חלוקת פרסים בעיר סביליה ספרד. ארדואן לא נפגע.

בכלי תקשורת ספרדים וטורקים דווח כי התוקף צעק "תחי כורדיסטן" כשהשליך את הנעל, שפספסה את אדואן ופגעה במכונית. מאבטחיו של ראש הממשלה הטורקי עצרו את המפגין והוא הועבר לחקירת המשטרה הספרדית.

בכך מצטרף ארדואן למועדון המפוקפק של מנהיגים "שזכו" לקחת חלק במנהג המשפיל. הראשון שבהם היה נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש, שלעברו הושלכה של העיתונאי העיראקי מונתזר א-זיידי זרק ב-2008. העיתונאי השליך את הנעל במחאה על הפלישה האמריקאית לעיראק.

אחר כך הושלכו נעליים, בין השאר, גם לעבר מנהיגי סין וסודן, וכן לעברו של יו"ר קרן המטבע העולמית. כאן בישראל השליך פיני כהן תושב ירושלים נעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש בסוף חודש ינואר. כהן סיפר בחקירתו כי ביצע את המעשה כנקמה על פסיקת בית המשפט לענייני משפחה נגדו והביע חרטה על המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully