וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט מתסכלת את הפעילים

יו"ר מטה המאבק לשחרור החייל החטוף אמר כי בקרב הפעילים הצטבר תסכול על הפרופיל השקט של המשפחה בתקופה האחרונה. הוא הוסיף שבאחרונה יושרו ההדורים והכל נעשה בתיאום

גורמים רבים מעורבים בקמפיין הציבורי לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, ולעיתים מתגלעות מחלוקות בין המטות והארגונים השונים לבין המשפחה על רקע דרך הפעולה שיש לנקוט במאמצים לשחרור שליט. שמשון ליבמן, ראש המטה לשחרור שליט וחבר קרוב של המשפחה אמר הבוקר (שני) בראיון לנלה מיוחס ברדיו דרום כי פעולותיו האחרונות של "צבא החברים של גלעד" והעומד בראשו – יואל מרשק, רכז המשימות בתנועה הקיבוצית, אינם מתואמים עם משפחת שליט.

בשיחה עם וואלה! חדשות הוסיף ליבמן כי "בחודשים האחרונים היתה סוג של מחלוקת או אי שביעות רצון של הפעילים מהאופן שבו המטה והמשפחה מתנהלים – יותר מתון ושקט, לא יוצאים באמירות נגד ראש הממשלה. על הרקע הזה הפעילים ביצעו כל מיני פעולות על פי החלטתם". הוא סיפר שלאחרונה הוחלט לנסות לשכנע את תושבי עזה שכל עוד שליט בשבי, הם למעשה מוחזקים כאסירים. "הפעילים יישרו קו עם המטה, הכיוון שאנחנו פועלים אל מול החמאס", אמר.

"בחודש האחרון בוצעו שש פעולות באחריות צבא החברים, מול רצועת עזה ומול ירושלים - שני בעלי הבית על גורלו של גלעד", אמר מרשק בתגובה. "לא היתה פעולה אחת שנעשתה ללא ידיעת משפחת שליט. סוכם בפגישות עם המשפחה שהם יעבדו בערוץ אחד – מול המתווך וראש הממשלה ואנחנו נעבוד בערוץ השני – ברחוב". לדברי מרשק, הפעולות שביצע צבא החברים לאחרונה, "גרמו במישרין להמשך המשא ומתן".

היום יתקיים אירוע הזדהות עם החייל החטוף בחצר הסניף הראשי של רשת מחסני השוק בבאר שבע. באירוע ישתתפו נציגי משפחת שליט, ראש מטה המאבק, שמשון ליבמן וחברי צבא החברים של גלעד. במהלך האירוע, ילבשו כ-1,000 עובדי הרשת בכל סניפיה חולצות עם סמל מטה המאבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully