וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי הורד בדרגה ב"רשימת המוות"

רשת ה-BBC הורידה בדרגה חמישה חברי בית המלוכה הבריטי, ביניהם, הנסיך הארי והנסיכה אן, מבחינת חשיבות מותם. הרשת לא תקטע את לוח שידוריה באופן אוטומטי במקרה שימותו

ה-BBC "הוריד בדרגה" את הנסיך הארי לרשימת האנשים שמותם לא יקטע את לוח שידורי הרשת, לפחות לא באופן אוטומטי. העיתון הבריטי "המייל" מפרסם היום (ראשון) שרשות השידור הבריטית קבעה כי הארי וארבעה בני מלוכה בריטים - הנסיכה אן, הנסיך אנדרו, הנסיך אדוארד ואשתו הדוכסית מווסקס, יעברו לקטגוריה של "ידועים אחרים" שמותם יחשב כ"חדשות מתפרצות עם כיסוי על פי הצורך".

הנסיך אנדרו הנסיך הארי. Kirsty Wigglesworth, Matt Dunham, AP
המוות כבר אינו יאה להם: מותם של הנסיך אנדרו והנסיך הארי לא יקטע באופן אוטומטי את שידורי ה-BBC/AP, Kirsty Wigglesworth, Matt Dunham

החמישה היו שייכים לקטגוריה 2, שפירושה נקיטת נהלי שידור מיוחדים במקרה מוות של אחד מהם, הכולל מבזקי חדשות ושידור תכניות דוקומנטריות שהוכנו מראש. הקטיגוריה הזו בוטלה והשינוי בפרוטוקול נקבע על ידי ועדה מיוחדת של בכירים ב-BBC והופצה לכל העורכים והכתבים ב-BBC.

עוד מפורסמים ואנשי ציבור שהיו בקטגוריה 2 ועזבו אותה כתוצאה מהיעלמותה – ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון, מנהיג האופוזיציה דייוויד קמרון, ונשיא ארצות הברית ברק אובמה. הם מצטרפים עכשיו לרשימה הכוללת את רעייתו של הנסיך צ'רלס קמילה, הארכיבישוף מקנטנברי, הדלאי למה, מרגרט תאצ'ר, נלסון מנדלה, טוני בלייר, ג'ון מייג'ור ומיכאיל גורבצ'וב.

קטגוריית העילית - קטגוריה 1- נותרה בעינה, והיא כוללת את המלכה אליזבת, בעלה של אליזבת, פיליפ הדוכס מאדינברו, הנסיך צ'רלס והנסיך וויליאם. על פי ה"מייל", במקרה של מותם, תהיה הפסקה מיידית של שידורי רשת BBC1, BBC2 וערוצי החדשות של BBC, עם הודעה רשמית - בדרך כלל מטעם ארמון המלוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully