וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ילדים נפגעו בתאונה ביישוב ביתר עילית

רכב מסחרי שלא הבחין בילדים בעת שצעדו על המדרכה, פגע בהם בעת נסיעתו לאחור. כתוצאה מכך נפצעה ילדה באורח קל עד בינוני ושני אחים באורח קל. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

שני אחים בני שלוש וילדה נוספת נפצעו אחר הצהרים (ראשון) בתאונה ביישוב החרדי ביתר עילית. מחקירה ראשונית עולה כי נהג רכב מסחרי לא הבחין בילדים בעת נסיעתו לאחור וכתוצאה מכך פגע בהם בעת שצעדו על המדרכה.

שתי ניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינו את ילדה במצב קל עד בינוני עם פגיעה בראש ואת שני האחים במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

בתאונה דומה שאירעה בשבוע שעבר בפתח תקווה נהרגה אישה וארבעה בני אדם נוספים נפצעו, לאחר שנפגעו מרכב שהתהפך על המדרכה ופגע בהם בפתח תקווה. הרכב מסוג מיצובישי התהפך על מספר הולכי רגל בפינת הרחובות הרצל וחיים עוזר במרכז העיר.

אתמול אדם נהרג בתאונת דרכים סמוך למחלף דניאל על כביש ת"א-ירושלים בעת שנסע לכיוון תל אביב. בתאונה נפצעו גם שני בני אדם נוספים ופונו על ידי צוותי מד"א במצב קשה ובינוני. בתאונות נוספות במהלך השבת נפצעו שני רוכבי אופנוע באורח קשה בתאונות בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully