וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל יתנגדו למדינה פלסטינית בלי הסכם

גורם רשמי ישראלי דחה בתוקף את הרעיון שהעלתה צרפת, לפיו הקהילה הבינלאומית תכיר במדינה פלסטינית עצמאית ללא הסכם שלום. "זה ידחוף את הפלסטינים להיות יותר נוקשים"

ישראל מתנגדת באופן גורף לרעיון שלפיו הקהילה הבינלאומית תכיר במדינה פלסטינית מבלי לגבש קודם לכן הסכם שלום, כך אמר היום (ראשון) גורם בכיר ישראלי לסוכנות הידיעות הצרפתית. הגורם אמר את הדברים בתגובה לדבריו של שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר, לפיהם ייתכן מצב כזה בעוד שנה.

הבכיר הישראלי אמר כי "הטלת מראית עין כזו של פתרון חלקי מבחוץ, עומדת נגד הרעיון הבסיסי של שלום. מתן הכרה כשנושאי הקונפליקט עדיין לא הוסדרו, יוסיף דלק למדורה. זה רק ידחוף את הפלסטינים להיות יותר נוקשים ובכך יהפוך את הפשרה לבלתי אפשרית".

אתמול התפרסם בעיתון הצרפתי ז'ורנל דו-דימנש ראיון עם קושנר בו הוא אמר כי "הנושא הניצב לפנינו הוא בנייתה של מציאות: צרפת מאמנת את המשטרה הפלסטינית, עסקים מוקמים בגדה המערבית. מכאן יוצא שניתן יהיה לחזות בקרוב את ההכרזה על מדינה פלסטינית וכי זו תזכה בהכרה מיידית מצד הקהילה הבינלאומית, אפילו לפני המשא ומתן על גבולותיה של מדינה זו".

"אם עד אמצע 2011 שיחות השלום בין ישראל והרשות לא יגיעו לסיומן, המצב המפותח של התשתית הפלסטינית והמוסדות הפלסטינים יפעיל לחץ על ישראל לפנות את השטחים", אמר קושנר בראיון. בתוך כך, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן צפוי לבקר השבוע בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully