וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נתניהו ידע מראש על החיסול בדובאי

העיתון "סאנדיי טיימס" דיווח כי ראש הממשלה נפגש בלשכתו בתחילת חודש ינואר עם חלק מחברי החוליה ובירך אותם: "עם ישראל סומך עליכם. בהצלחה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ידע כבר בתחילת חודש ינואר על הכוונה לחסל את בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי ואף נתן את ברכתו לאנשי חוליית החיסול, כך דיווח הבוקר (ראשון)העיתון "סאנדיי טיימס". על פי הדיווח, נתניהו בירך חלק מחברי החוליה במהלך פגישה בלשכתו ואמר: "עם ישראל סומך עליכם. בהצלחה".

על פי הדיווח, נתניהו הגיע בתחילת ינואר למטה המוסד, שם עבר תדרוך בנוכחות ראש המוסד, מאיר דגן וכן מספר חברים מחוליית החיסול. בתדרוך נמסר, כי התקבל מידע מודיעיני על פיו מבחוח ישהה במלון בדובאי, שם תבצע החוליה את החיסול. עוד דווח, כי הצוות כי עבר אימונים במלון בתל אביב ללא ידיעתם של בעלי המלון.

לאחר התדרוך נתניהו נתן את אישורו למבצע החיסול. בהתאם למשימות מסוג זה, בירך נתניהו את חברי הצוות ואמר להם: "עם ישראל סומך עליכם. בהצלחה".

בתוך כך, דיווח הלילה העיתון "דיילי טלגרף", כי דרכוניהם של ששת האזרחים הבריטים שזהותם נגנבה בידי אנשי החולייה האחראית לחיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי, נלקחו מהם בעת ששהו בישראל. ככל הנראה, האזרחים עוכבו בשדה תעופה בישראל ודרכוניהם נלקחו מהם לזמן קצר בידי אנשי רשות ההגירה הישראלית. הדרכונים שנלקחו כחלק מבדיקה ביטחונית שגרתית, צולמו לצורך הנפקת הדרכונים המזויפים ששימשו את חברי חוליית החיסול, כך מסרו לעיתון מקורות דיפלומטיים.


על פי הדיווח, הדרכונים לא היו בעלי אמצעי זיהוי ביומטרי ולא היו עליהם שבבים אלקטרונים. לדברי מומחים, עובדה זו הפכה את זיוף הדרכונים לפשוט באופן יחסי, כך שיצריך אך ורק את צילום הדרכון והעתקת המספר הסידורי שלו. חשיפה זו היא הפעם הראשונה בה דיפלומטים בריטים מזכירים את ישראל כמעורבת ישירה בחיסול בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully