וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו הפתעה עשו לפואד ליום הולדתו?

נשיא המדינה, שרים וחברי כנסת רבים הגיעו הערב לחגוג לבנימין בן אליעזר יום הולדת 74. אחת ההזמנות הגיעה גם לידיו של השר בן אליעזר שהתבקש לשמור על סודיות ולא לספר לאיש

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה בנימין בן אליעזר הגיע הערב (שבת) למסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-74. לאירוע הגיעו בין השאר נשיא המדינה פרס, שר הביטחון ויו"ר העבודה ברק, שר החוץ אביגדור ליברמן, יו"ר האופוזיציה ליבני, שר האוצר שטייניץ, שר המשפטים נאמן, ועוד שרים וח"כים רבים נוספים.

נשיא המדינה, שמעון פרס, העניק לבן אליעזר עוגת ענק לכבוד המאורע, ואמר כי במרכז חייו של בן אליעזר היו תמיד שני נושאים – ביטחון וחברה, וכל תפקיד שעשה, ראה מתוך שני הנושאים הללו. "כולם גאים בך ואוהבים אותך– כולם, וכשתגיע לגילי – נחגוג לך במסיבה דומה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל הזמנה למסיבת ההפתעה של עצמו. בן אליעזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, אמר כי פואד מסכם שנים רבות של עשייה למען מדינת ישראל. "אני זוכר את פואד מראשית ימיי הפוליטיים ומהרגע שהגעתי אליהם, תמיד עם מרץ אינסופי, מרץ לעבודה ומקדם כל דבר שנוגע בו. אני מאחל לו עוד הרבה שנים של עשייה פוריה".

בן אליעזר הודה לכל מי שהגיע לחגיגה ולגבי ההפתעה סיפר כי איילת, כפי שהגדיר אותה "הנציבה שלצידו" הזמינה כ"כ הרבה אנשים לאירוע, ששלחה הזמנה גם אליו. "בגלל שהיה רשום בהזמנה לשמור על חשאיות, אז לא סיפרתי לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully