וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של טייגר וודס מככבת בדרך לבית הלבן

טים פולנטי, מושל מינסוטה ואחד המועמדים האפשריים מטעם הרפובליקנים במירוץ לנשיאות בארצות הברית, אמר כי צריך לקחת מקל גולף ולנפץ את שמשת הבזבוז של הממשל הנוכחי

"השמרנים יכולים ללמוד רבות מאלין, אשתו של שחקן הגולף טייגר וודס", כך אמר היום (שבת) טים פולנטי, מושל מינסוטה ואחד המועמדים לייצג את המפלגה הרפובליקנית במירוץ לבית הלבן.

אלין התפרסמה לאחר שניפצה את שמשת מכוניתו של וודס וחילצה אותו לאחר שרכבם היה מעורב בתאונה, בעקבות הפרשה התפרסמו הרומנים הרבים שניהל וודס והוא נאלץ להיכנס למכון גמילה ממין. "אלין אמרה - הספיק לי עד כאן, ואנחנו יכולים ללמוד ממנה, לקחת מקל גולף ולנפץ את חלונה של הממשלה הגדולה".

את הדברים אמר פולנטי במהלך נאום שכוון לעבר פעילים שמרניים לקראת המירוץ האפשרי שלו, והוא ככל הנראה היה מודע לכך שנאומו הפומבי הראשון של טייגר וודס, שנערך באותו היום יעפיל על נאומו הפוליטי שלו.

פולנטי תקף את הפוליטיקאים בוושינגטון שהגדילו את החוב הלאומי והתכופפו כדבריו בפני סין הקומוניסטית. "ארצות הברית איננה אומה קבצנית". פולנטי סיפר על אמו שגססה מסרטן בשנות החמישים ונאבקה בנוסף לכך בתשלומים הכבדים בשנותיה האחרונות. "זה היה קשה ומאתגר, אך יחד עם זאת זה נתן לנו נקודת ראות ופרספקטיבה לגבי ניהול כספים, הפרספקטיבה הזו לגבי ניהול כספים חסרה בממשל הנוכחי".

פולנטי התבדח לגבי סופות השלגים הקשות שפקדו את וושינגטון ואמר כי "כל יום שבו הארי ריד וננסי פלוסי לא יכולים להגיע לעבודה הוא יום טוב לארנקם של האנשים בארצות הברית". פולנטי עקץ גם את נשיא ארצות הברית ואמר כי "אם בזבוז ממשלתי היה ענף באולימפיאדה אובמה היה זוכה במדליות זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully