וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס שהתרסק בטקסס רצה לנקום במס הכנסה?

מטוס קל התרסק לתוך בניין בן שבע קומות באוסטין טקסס. כתוצאה מההתרסקות עלה הבניין באש ושתי גופות חולצו מהבניין. ההערכה כי הטייס החליט להתאבד לאחר שהתאכזב מרשויות המס

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: דורון שטיין)

לפחות שני בני אדם נהרגו לאחר שמטוס קל התרסק הערב (חמישי) לתוך בניין משרדים בן שבע קומות באוסטין טקסס שבארצות הברית. ההערכה היא כי טייס המטוס מת אף הוא בהתרסקות ואדם נוסף עדיין נעדר. משרדי ה-FBI נמצאים סמוך לבניין בו התרסק המטוס.

מטוס התרסק לתוך בניין משרדים בטקסס ארה"ב. Courtesy Grant Abston, AP
משרדי ה-FBI נמצאים סמוך לבניין בו התרסק המטוס. זירת ההתרסקות/AP, Courtesy Grant Abston

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר במטוס פרטי. דובר מטעם מחלקת המדינה של ארצות הברית מסר כי אין סיבה להאמין שהתרסקות המטוס היא פיגוע או קשורה לפעילות פלילית. הסוכנות הלאומית לבטיחות התחבורה בארה"ב מסרה כי ייתכן שמדובר במעשה מכוון. לפי דיווחים ברשת החדשות האמריקאית פוקס ניוז, טייס המטוס, ג'וזף אנדרו, הצית את ביתו ואז עלה למטוס והתרסק עמו לתוך הבניין. משרדי מס הכנסה ממוקמים בבניין ואחת ההשערות היא שאנדרו ביקש לנקום במס הכנסה.

אתר אינטרנט אמריקאי פרסם מה שנראה כמכתב התאבדות החתום לכאורה בידי האיש שריסק את המטוס. לפי הדיווח באתר, המכתב תוקף את רשויות המס בארצות הברית, ובו כתוב: "ובכן, מר מס הכנסה, האח הגדול, הבה ננסה לעשות משהו אחר. קח את ליטרת בשרי ושן היטב". על החתום מופיע השם "ג'ו ג'ק". עם זאת, לא ניתן לקבוע אם המכתב מקורי.

שדה התעופה הקרוב ביותר למקום ההתרסקות מרוחק מהמקום בכ-24 קילומטרים ואזור ההתרסקות נמצא בנתיב הטיסה לשדה התעופה.

עדכון ראשון: 18:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully