וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש הורה לבדוק התלונות נגד הרב אלון

היועץ המשפטי לממשלה קיים דיון בהשתתפות פרקליט המדינה וראש האגף לחקירות ומודיעין במשטרה בנוגע לטענות שהועלו נגד הרב מוטי אלון. בתום הדיון הורה וינשטיין לקיים בדיקה בנושא

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין)

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין קיים היום (חמישי) דיון בהשתתפות פרקליט המדינה משה לדור וראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' בנוגע להמלצת המשטרה לקיים בדיקה אודות פרסומים ותלונות שהגיעו לפורום "תקנה" בעניינו של הרב מוטי אלון. בסיומו של הדיון החליט וינשטיין לקיים בדיקה בנושא. גורמים במשטרה ציינו כי "בהיעדר תלונות, לא ניתן לעשות דבר. באגף החקירות שוקלים כיצד לפתוח בחקירה מבלי שיהיו בידיו תלונות קונקרטיות, דבר שהוא בעייתי ביותר".

ביום שני פורסמה בפורום "תקנה", העוסק בטיפול ומניעה של הטרדות מיניות במגזר הדתי, הודעה לפיה הגיעו לחבריו תלונות נגד הרב מוטי אלון בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר". לפי ההודעה נמצא כי בתלונות שהגיעו לפורום "יש ממש".

בפורום הסבירו כי פרסמו את ההודעה לאחר שהרב אלון, שבעבר התבקש על ידיהם לא לעסוק בפעילות רבנית, יישם את ההגבלות שניתנו לו "באופן חלקי". הרב אלון התבקש גם לחדול מלעסוק בכל "תפקיד חינוכי וניהולי, ומכל ייעוץ אישי ביחידות". ככל הנראה, הרב אלון המשיך לייעץ לצעירים דתיים בעלי נטייה הומוסקסואלית בניגוד להגבלות שהוטלו עליו.

"לצערנו, התברר לנו לאחרונה כי ההגבלות יושמו רק באופן חלקי, וכי ההגנה על הציבור ומניעת מכשול מחייבת אותנו להביא את הדברים לידיעת הרבים", נכתב בהודעת הפורום. עוד נמסר כי פעולות הפורום נעשו בהתאם לחוק "ותוך יידוע היועץ המשפטי לממשלה", ושהפורום אינו עוסק ביישום הדין הפלילי.

"מדובר בעלילת דם נוראה שמבוססת על תלונה מופרכת מיסודה של אדם שיציבותו נתונה בספק", אמר בתגובה הרב אלון לחדשות ערוץ 2 והוסיף כי בקרוב ימסור את גרסתו המלאה. "התלונה המדוברת הוגשה לפני שנים ואין בה הדבר וחצי דבר מן האמת". הרב הוסיף כי בכדי למנוע חילול שם הוא "היה מוכן ליטול על עצמו תקופה שבה נצר את הדברים, אולם משנעשו באחרונה ניסיונות של סחטנות לעומתו ואיומים, הוא הבהיר שלא יהיה מוכן לשאת עוד את הדברים ודרש לפרסמם".

עדכון ראשון: 18:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully