וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ישראל: "אני לא חיסלתי את אל מבחוח"

אזרח בריטי המתגורר בבית שמש, גילה לתדהמתו ששמו זהה לאדם החשוד בהשתייכות לחולייה שחיסלה את בכיר חמאס מוחמד אל מבחוח. "אני לא יודע איך זה קרה או מי בחר את השם שלי ולמה"

האם התגלה קשר ישראלי להתנקשות במוחמד אל מבחוח? תושב בית שמש המחזיק באזרחות בריטית, גילה היום (שלישי) כי הוא חשוד בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוס בדובאי. בראיון לסוכנות הידיעות "רויטרס" סיפר האיש, מלווין אדם מילדינר, כי שמו זהה לשמו של אזרח בריטי, שלפי טענת משטרת דובאי היה חבר בחולייה שהתנקשה באל-מבחוח. לדבריו, הוא מואד "כועס ופוחד" מאז הפרסום. מילדינר טרח לציין בראיון כי אין לו שום קשר להתנקשות בדובאי.

"התעוררתי הבוקר לעולם של כיף", אמר מיליבנד בסרקסטיות, לאחר שתמונות החשודים ושמותיהם פורסמו היום בעיתונים הישראליים. "אני כועס, מודאג ומפוחד - מהרבה דברים. אני בודק מה אני יכול לעשות כדי להסדיר את העניינים ולטהר את שמי", אמר מילדינר. "אני לא יודע איך זה קרה או מי בחר את השם שלי ולמה, אבל אני מקווה לגלות בקרוב".

הדבר היחיד שמנחם את מילדינר היא שתמונת החשוד שפורסמה היא לא שלו. "זאת לא התמונה שמופיעה בדרכון שלי, וזאת לא התמונה שיש על הפנים שלי כשאני מתהלך כל יום", אמר מילדינר. "יש בידי את הדרכון שלי. הוא בביתי, יחד עם הדרכונים של כל בני משפחתי, ואין שם חותמת של דובאי כי מעולם לא הייתי בדובאי". יחד עם זאת, מילדינר מודה ששמו הוא די נדיר: "סביר שאין הרבה כמוני".

אמש הודיעה משטרת דובאי כי מחקירת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני כחודש בשטחה עולה ש"כנופיית שכירי חרב" היא זו שביצעה את החיסול. גורמים בממשלת בריטניה שוללים את המעורבות של אזרחים בריטים ואירים בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח. מקור בממשלה אמר היום לעיתון הבריטי "הדיילי טלגרף", כי להערכתו סוכני מוסד נושאי דרכון אירי ביצעו את הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully