וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזף פריצל מבקש כסף מהבת שאנס וכלא

ליוזף פריצל קשה בבית סוהר, אז הוא כותב מכתבים לבתו אליזבת, אותה אנס וכלא במרתף במשך 24 שנים. פריצל מבקש לשלוח לו כסף כדי שיוכל ללמוד לתואר במשפטים

אפשר לקרוא לזה הגרסה האוסטרית של "האנסת וגם ירשת?". יוזף פריצל, שולח מכתבים לבתו אליזבת בהם הוא מתלונן על תנאי כליאתו ואף מבקש כסף כדי שיוכל ללמוד משפטים ולהגן על עצמו בבית המשפט.

פריצל מרצה מאסר עולם לאחר שהורשע באונס, גילוי עריות, רצח ושיעבוד במהלך 24 השנים בהם כלא ואנס את בתו אליזבת. לפי העיתון הבריטי "הדיילי טלגרף", הוא כותב מכתב כל שבועיים לבתו אליזבת בו הוא מבקש סכומים בין 500 ל- 5,500 דולרים כדי שיוכל להתחיל בלימודי משפט, אך אליזבת לא עונה לו.

גיסתו של פריצל, כריסטין, חשפה את המכתבים, בהם גם מתלונן האסיר בן ה-74 על כך שהוא לא יכול לקבל "אפילו קולה", או שמפו מיוחד להשתלות השיער שלו. כריסטין מסרה כי "יוזף חולם כל הזמן על עתיד עם אשתו, אבל היא לא רוצה שום קשר איתו. היא כבר לא אוהבת אותו ושינתה את שמה". לדברי הדודה כריסטין, אליזבת מסתגלת היטב לחייה החדשים. "היא אוהבת לעשות את כל הדברים שמעולם לא יכלה לעשות ב-24 שנים בהם שהתה במרתף" כריסטין הוסיפה וגילתה שהיא אפילו עברה את מבחן הנהיגה בניסיון הראשון שלה. "היא מחפשת עכשיו רכב חדש. היא אוהבת ללבוש ג'ינס, והיא גאה בילדיה שהולכים לבית הספר וכולם מצליחים".

כריסטין הוסיפה כי, פליקס, בנה של אליזבת שהיה בן שש כשחולץ, כבר לא זוכר את אביו. לדבריה, לאליזבת אין דאגות כלכליות מכיוון שהיא קיבלה קצבאות ילדים בסכום של כ-80,000 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully