וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ הסעודי מטיל ספק בסנקציות על אירן

סעוד אל-פייסל טען כי "יש צורך בפתרונות מיידים יותר". השר סירב להיכנס לפרטים על תכניתו, והוסיף כי הסנקציות עשויות לעבוד רק בטווח הארוך

שר החוץ הסעודי, סעוד אל-פייסל, אמר הלילה (שלישי) כי האיום האירני דורש "פתרון מיידי יותר" מאשר הסנקציות שהוצעו על ידי ארצות הברית. "סנקציות הן פתרון לטווח ארוך", אמר השר, בדברים שנשא במפגש עם מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון. "הסנקציות עשויות לעבוד, אך קשה לצפות זאת בשלב זה", הוסיף. שר החוץ האירני הציע אפוא פתרונות מיידים והטיל ספק ביעילות של האפשרות הדיפלומטית של סנקציות מצד המעצמות.

לדבריו, "מאחר שאנחנו ניצבים בפני איום מיידי וקרוב, פתרון מיידי ומהיר עדיף על פתרון הדרגתי". שר החוץ הסעודי לא ניכנס לפרטי "הפתרון המיידי", אך לפי הערכות, פתרונות מסוג זה נידונו בינו לבין קלינטון בדלתיים סגורות.

מזכירת המדינה קלינטון מסיירת בימים אלה בערב הסעודית, ואמרה אמש בקטאר כי משמרות המהפכה דוחקות את אירן לדיקטטורה צבאית. לפיכך, הוסיפה, "ארצות הברית מבקשת לנסות להביא את הקהילה הבינלאומית לכדי הטלת לחץ על אירן באמצעות סנקציות". לדברי קלינטון הסנקציות שגיבש האו"ם יכוונו ישירות נגד משמרות המהפכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully