וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בגין: לא נוותר על הריבונות בהר הבית

השר, שנאם בכנס ירושלים הבינלאומי, הבהיר כי הצעות לוויתור על חלקה המזרחי של העיר "לא תחזורנה בשום פנים ואופן". לדבריו, "בירתנו לא תחולק עוד"

השר בני בגין נאם הערב (שני) בכנס ירושלים הבינלאומי ואמר כי בשנים האחרונות חלה פגיעה במעמד העיר. בגין התייחס להצעות קודמות שהוצעו לפלסטינים כחלק מהמשא ומתן לשלום לפיהן ירושלים תחולק וישראל תוותר על ריבונותה במזרח העיר. הוא הבהיר כנציג הממשלה כי "הצעות כאלה ודומות להן לא תחזורנה בשום פנים ואופן".

"הוצעו על שולחן המשא ומתן הצעות מרחיקות לכת על ויתור על חלקה המזרחי של ירושלים וכן על הריבונות היהודית-ישראלית בהר הבית ובהר הזיתים. הוצע שהם ינוהלו במשותף על ידי תאגיד בינלאומי", אמר. הוא הוסיף כי הצעות אלו פגעו בירושלים וכי יש ללמוד לקח מהעובדה שהן לא הביאו לדבר. "גם הוויתורים האלה אינם יכולים להוביל בשום פנים ואופן להסכם".

"אין שוויון בין עמים ובין דתות לגבי הזכות על ירושלים", הוסיף בגין. "תהיה גישה חופשית לכל המקומות הקדושים לכל בני הדתות, אבל כדי להבטיח זאת דרושה ירושלים בריבונותה הבלעדית של ישראל". בגין סיים את דבריו ב"ירושלים בירתנו כולה בריבונות ישראלית לא תחולק עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully