וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל העומס: לא יופנו פצועים ל-3 בתי חולים

בגלל התפוסה המלאה בבתי החולים שיבא, ברזילי והעמק, הורה משרד הבריאות לשלוח חולים חדשים, במקרים שאינם דחופים, לבתי חולים אחרים. "ההנחיה נועדה להקל על העומס, הציבור יכול להגיע לאן שיבחר"

משרד הבריאות הורה למגן דוד אדום "לווסת את התנועה של החולים מבתי החולים שיבא בתל השומר, ברזילי באשקלון והעמק שבעמק יזרעאל לעבר בתי החולים הסמוכים למשך היממה הקרובה". זאת בשל העומס והתפוסה המלאה בשלושת בתי החולים.

ההוראה איננה בגדר המלצה לכלל הציבור, ולפיכך הועברה כהנחייה למד"א בלבד, במטרה לפזר את העומס בין בתי החולים הסמוכים. במשרד הבריאות מדגישים כי "הציבור יכול להגיע לאן שהוא רוצה", וכי מקרים דחופים יטופלו גם בשלושת בתי החולים הללו.

ממשרד הבריאות נמסר: "מדובר בהנחיה למד"א לווסת את פינוי הנפגעים. ההנחיה אינה מתייחסת לחולים שמתפנים עצמאית לבתי החולים. בנוסף, במקרי חירום הנפגעים יפונו לכל חדרי המיון. מד"א הונחה לבצע את ויסות הנפגעים ב-24 שעות הקרובות בלבד".

מדובר ביה"ח שיבא בתל השומר נמסר כי "משרד הבריאות אישר לשיבא לווסת חולים המגיעים היום באמצעות ניידות מגן דוד אדום לחדר המיון ולהעבירם לבתי חולים אחרים באזור. האמבולנסים של מד"א יעקפו את בית החולים ולא ייכנסו אליו, למעט התקפי לב, אירועים מוחיים ושירותי טראומה". בנוסף, דובר שיבא הרגיע כי "כל שאר השירותים בשיבא, כולל יולדות, פועלים כהרגלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully