וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירוקים ינסו למנוע את נפילת שלט ההוליווד

פעילי סביבה יזמו קמפיין שבמסגרתו כוסה שלט ה"הוליווד" המתנוסס מעל לוס אנג'לס. מטרת הקמפיין להציל את השלט מידיהם של כרישי נדל"ן המתכננים לבנות במקום וילות מפוארות

שלט ה"הוליווד" המפורסם, המשקיף מגבעה על לוס אנג'לס, הפך לסמל להגנה על הטבע. בסוף השבוע כיסו פעילי סביבה את תשע האותיות המרכיבות את השלט עם אותיות אחרות המרכיבות את המשפט "הצילו את הפסגה". מדובר בחלק מקמפיין שמטרתו לעצור בנייה של ארבע וילות מפוארות בהר שעליו ניצב השלט.

אנשי ארגון "הקרן לאדמה ציבורית" מקווים כי פעולתם תעזור לגייס מיליוני דולרים בשבועות הקרובים וזאת על מנת שיוכלו להשתלט על 560 הדונמים ששווים 12.5 מיליון דולר.

"עד כה גייסנו כשבעה מיליון דולר. אנחנו מקווים שהפעולה הזאת תעזור לנו לגייס עוד 5.5 מיליון", אמר טים אהרן, דובר הקרן. הפעילים מתכננים להוריד את השלט המאולתר ביום שלישי.

שלט ההוליווד הוקם ב-1923 כפרסומת לשכונה חדשה. כיום הוא בבעלות העיר לוס אנגל'ס. אולם, הקרקע שמסביבו שייכת לחברה משיקגו שרכשה את הזכויות לבנות על מורדות ההר.

הגישה אל השלט המהווה את אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בלוס אנג'לס, אסורה, ומערכת אזעקה משוכללת מקיפה אותו. בשנות ה-70' שוחזר השלט לאחר שתשעה נדבנים "אימצו" בנפרד כל אחת מהאותיות תמורת 27,777 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully