וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה הרוצחת מאלבמה הרגה בעבר את אחיה

קצין משטרה בעיר שבה התגוררה המרצה האמריקאית שירתה למוות בשלושה מעמיתיה, טוען כי איימי בישופ הרגה גם את אחיה לפני 24 שנים. מסמכי החקירה שהכילו פרטים על מות האח נעלמו

המרצה שרצחה בסוף השבוע שלושה בני אדם באוניברסיטת אלבמה בהאנטסוויל, ירתה למוות באחיה ב-1986, כך דיווח אתמול (שבת) העיתון האמריקאי "הבוסטון גלוב".

לפי הדיווח, המרצה לביולוגיה איימי בישופ, ירתה באחיה בן ה-18 סת' בישופ ופגעה בבטנו. לפי חקירת המשטרה, בישופ שאלה את אמה כיצד מטעינים רובה ואז נפלט הכדור שפגע באח. אולם כעת טוען מפקד משטרת בריינטרי מסצ'וסטס, פול פרייזר, כי בישופ ירתה באחיה במהלך ויכוח. לדבריו, המשטרה החלה לבצע תהליך מעצר, אולם מפקד המשטרה באותה התקופה הורה על שחרורה של בישופ לחסות אמה.

ב"גלוב" דווח כי מסמכים הקשורים לחקירה נעלמו ב-1987, אך המשטרה שוקלת לפתוח מחדש את התיק. "אני לא רוצה להשתמש במילה 'טיוח', אבל זה לא נראה טוב", אמר פרייזר.

אתמול הוגש כתב אישום בגין רצח מדרגה ראשונה נגד בישופ. הירי אירע ביום שישי במהלך ישיבת צוות בפקולטה לביולוגיה. בישופ הוציאה אקדח בקוטר 9 מ"מ והחלה לירות לכל עבר. בנוסף לשלושת ההרוגים, כולם מרצים לביולוגיה, נפצעו גם שלושה בני אדם, שניים באורח אנוש .

רשויות האוניברסיטה מסרו כי בשנה שעברה נודע לבישופ שהיא לא תקבל קביעות, והסמסטר הנוכחי היה האחרון שבו היא תוכל ללמד באוניברסיטה. אם תורשע, בישופ צפויה לקבל גזר דין מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully