וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מרצה באוניברסיטה מואשמת ברצח

המרצה מואשמת כי ירתה למוות בשלושה חברי פקולטה באוניברסיטת אלבמה. מהירי נפצעו שלושה בני אדם נוספים, שניים באורח אנוש. אם תורשע היא צפויה לגזר דין מוות

כתב אישום בגין רצח מדרגה ראשונה הוגש היום (שבת) נגד מרצה באוניברסיטת אלבמה באישום שירתה למוות בשלושה חברי פקולטה באוניברסיטה. בירי אשר אירע אמש במהלך ישיבת צוות בפקולטה לביולוגיה נפצעו גם שלושה בני אדם, שניים באורח אנוש . המואשמת בירי היא פרופסור לביולוגיה בשם איימי בישופ ואם תורשע היא צפויה לקבל גזר דין מוות. בישופ נלקחה מהאוניברסיטה באזיקים ונשמעה ממלמלת "זה לא קרה. לא יכול להיות. הם עדיין חיים".

דובר האוניברסיטה ריי גרנר, מסר כי ההרוגים הם ראש החוג לביולוגיה – גופי פודילה, מריה דייוויס ואדריאל ג'ונסון- מרצים לביולוגיה בחוג. בתקרית הירי לא נפצעו סטודנטים.

אחד מהסטודנטים של בישופ אמר כי המרצה לא קיבלה קביעות והעלה את ההשערה שדבר זה הביא אותה למעשה שעשתה. "היא הלכה להארוורד. אני יכול להבין שלא לקבל קביעות באוניברסיטת קולומביה יהיה מאוד מכעיס", אמר הסטודנט.

באוניברסיטה לומדים כ-7,500 סטודנטים והיא ידועה בתוכניות הלימוד המדעיות שלה ולעיתים קרובות משתפת פעולה עם סוכנות החלל האמריקנית נאס"א. המרצה בישופ הצטרפה לצוות הפקולטה לביולוגיה ב- 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully