וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק למען שליט: קבלת שבת מול בית נתניהו

הפעילים למען שחרור החייל החטוף גלעד שליט מחריפים את מאבקם. בפעם הראשונה מאז תחילת המאבק הגיעו המפגינים לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה וערכו שם קבלת שבת

כמה מאות פעילים למען שחרור החייל החטוף גלעד שליט ערכו הערב (שישי) קבלת שבת מול בייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. המפגינים מוחים על חוסר ההתקדמות במשא ומתן לשחרורו של שליט הנמצא 1328 ימים בשבי חמאס.

מרכז אגף המשימות של התנועה הקיבוצית יואל מרשק אמר לפני ההפגנה כי "הזחיחות של נתניהו הובילה לקיפאון במשא ומתן. נזכיר לו את האחריות לגורלו של שליט. החלטנו לחזור לקדמת הבמה ולנסות ללחוץ על המנהיגים כאן ובעזה, כדי שהעסקה תצא אל הפועל. גלעד לא ראה אור יום כבר יותר מ-1,300 ימים. היתה קלטת, אבל גם את רון ארד ראו בטלוויזיה ואחר כך הוא נעלם. שליט הופך להיות ארד מס' 2"

ביום שלישי קיימו 70 פעילים ב"צבא החברים של גלעד" הפגנת מחאה מול שערי כלא הדרים שבשרון, למען השבתו של החייל החטוף גלעד שליט. במהלך ההפגנה מנעו הפעילים מבני משפחותיהם של האסירים הפלסטינים להיכנס לכלא והתעמתו עמם. הפעילים דיברו עם מספר אמהות פלסטיניות וביקשו מהן ללחוץ על ארגון חמאס, להתקדם במשא ומתן על שחרורו של שליט.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully