וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 מואשם שחנק בשרוך את מאבטח ביה"ס

תלמיד בבאר שבע מואשם כי ניסה לנקום במאבטח לאחר שזה דיווח עליו להנהלת בית הספר. התלמיד קפץ על המאבטח והחל לחנוק אותו, לפי כתב האישום, בשרוך חולצתו

עוד מקרה של אלימות בכותלי בית הספר. כתב אישום הוגש נגד תלמיד בן חמש-עשרה מבאר שבע שניסה לחנוק באמצעות שרוך את המאבטח בבית ספרו, כנקמה על אירוע אחר בו דיווח המאבטח על הנער להנהלה.

המאבטח דיווח על כך שהנער הביא לבית הספר פגר חיה במטרה להפחיד את שאר התלמידים. הצעיר ככל הנראה ביקש לנקום על כך והגיח מאחורי המאבטח והחל לחנוק אותו באמצעות שרוך מחולצתו. המאבטח חבט בבטנו של הנער והצליח להשתחרר מאחיזתו. לאחר מכן איים הנאשם על המאבטח "אם תגיש תלונה נגדי במשטרה - אני אעשה לך בעיות".

שוטרי מחלק הנוער במשטרת באר שבע שהוזעקו למקום, איתרו את הצעיר במתחם בית הספר ועיכבו אותו לחקירה, שם הודה במיוחס לו. גורם במשטרה מסר לכתבת "רדיו דרום", ענבל לוי, כי "על אף שלנער אין רישום פלילי, הוחלט אתמול (רביעי) להגיש כתב אישום כדי להדגיש את חוסר הסבלנות של המשטרה לכל סוג של אלימות בייחוד בין כותלי בית הספר".

ש', המאבטח שהותקף, טוען כי לא היה זה המקרה האלימות הראשון בתחומי בית הספר שבו היה הנער מעורב. "אמרו לי שכבר הרחיקו אותו מספר פעמים מהלימודים בגלל בעיות אלימות", אמר, "אך במדינת ישראל יש דבר אחד שתמיד חוזר ומופיע: התלמיד תמיד צודק, לא משנה מה יעשה".

במשרד החינוך כלל לא ידעו כי הנער נעצר, ובהנהלת בית ספר טענו כי המאבטח הוא שהזמין את המשטרה וכי לא היו עדים לאירוע. במשטרה ציינו מנגד כי את הקריאה הראשונית לאירוע דווקא בית הספר זימן, ורק לאחר המעצר והחקירה הגיש המאבטח את תלונתו הרשמית בתחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully