וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 ילדים דיווחו על התעללות חבריהם

500 מקרים בהם היה חשד לעבירות התעללות של קטינים בקטינים דווחו בשנת הלימודים החולפת ליועצים ופסיכולוגים בבתי הספר. 50% מהם - בגילאי בית ספר יסודי

שנת הלימודים שחלפה התקבלו אצל אנשי היחידה למניעת התעללות במשרד החינוך 500 פניות הנוגעות לפגיעה של קטינים בקטינים, כך עולה מנתונים שפרסם היום (חמישי) משרד החינוך לרגל שבוע המודעות נגד אלימות מינית, שיחל ביום ראשון הקרוב.

מהנתונים עולה, כי במערכת החינוך פרוסים כיום כ-4,000 יועצים ופסיכולוגים. למעלה מ- 500 מהם עברו הכשרה לטיפול בילדים נפגעי תקיפה מינית.

מהדו"ח עולה כי בשנת הלימודים החולפת (תשס"ט) היו 500 פניות של ילדים ליועצים ופסיכולוגים שעסקו בקטינים שפגעו בקטינים. 107 פניות עסקו בפגיעות של מבוגרים בקטינים וחמש פניות עסקו בפגיעות של קטינים במבוגרים.

כמות הפניות שעסקו בפגיעת מבוגרים בקטינים ירדה בשנת 2009 לכמות הנמוכה ביותר מזה עשור. גם מספר הפניות העוסקות בפגיעות של קטינים בקטינים ירד בהשוואה לשנה שעברה בה היו 534, כשעיקר המקרים של חשד לפגיעה בתלמידים היו בגילאי היסודי. עוד עולה מהנתונים, כי כ-50% מהמקרים בהם היה קיים החשד לאלימות נגד קטינים התרחשו בבתי הספר היסודיים. כ-94% ממקרי האלימות נגד קטינים התרחשו בבתי ספר רגיל ורק כ-6% אירעו בבתי ספר לחינוך מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully