וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 7 וכבר מובילה את הקרנבל בברזיל

ביהמ"ש בברזיל אישר לילדה בת שבע להוביל את תהלוכת בית הספר הגדול ביותר לסמבה במהלך הקרנבל בריו. ארגונים להגנת הילד טענו שהתפקיד חושני מדי לילדה כה צעירה

שופט בברזיל החליט אתמול (רביעי) לאשר לילדה בת שבע להוביל את מצעד הקרנבל בריו דה ז'נרו, למרות התנגדות ארגוני זכויות ילדים. ג'וליה לורה תעמוד בראש התהלוכה של אחד מבתי הספר לסמבה החשובים במדינה, ויראדורו. התפקיד בדרך כלל שמור לדוגמניות שזופות וחטובות וכולל ריקודים חושניים בזמן שהנגנים מתופפים לקצב הסמבה.

פעילי ארגונים לזכויות הילד טענו כי אין זה הולם שילדה כה צעירה תגלם תפקיד בעל משמעויות כה ארוטיות, אך מבית הספר נמסר כי אין כאן עניין של "הפיכת ג'וליה לאישה" וכי התלבושת שלה תדגיש את תמימותה, כך דווח ב-BBC.

"בתי תמיד אהבה לרקוד. היא תמיד רקדה בבית, אבל מעולם לא חשבתי שהיא תגיע לרמה הזאת", אמרה אמה מוניקה לירה, ל-CNN. "אף אחד לא רוצה לנצל לרעה את הבת שלהם, היא לא צריכה את זה ואני לא צריך את זה", אמר אביה, מרקו לירה. לדבריו, הדבר היחיד שיוצג בתהלוכה הוא הכישרון של בתו.

שלא במקרה, מרקו לירה הוא מנהל בית הספר לסמבה ויראדורו. בתו רוקדת שם מאז גיל שלוש והיא לא הילדה היחידה שלומדת את רזי הסמבה. קרלוס ניקודמוס, מנהל מועצת ריו דה ז'נרו להגנת ילדים ובני נוער אמר כי החלטת בית המשפט קובעת תקדים שלילי בברזיל, מדינה בעלת עבר בעייתי של ניצול ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully