וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי העבודה: ברק חושב שהוא "האח הגדול"

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה החלטה להתנתק ממנגנון המפלגה ולפעול להדחת היו"ר. לדבריה, "ברק לא מתאים לעבודה" ומתייחס לצעירי המפלגה כנערי החצר שלו

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה הכריזה הערב (רביעי) כי היא מתנתקת מהמפלגה ויוצאת לדרך עצמאית. זאת כדי להשתחרר ממה שחבריה מגדירים "תכתיבים" של יו"ר המפלגה, שר הביטחון אהוד ברק. לדבריהם, ברק "שם לו מטרה לחסל את המפלגה".

משמעות התנתקות ממפלגת העבודה היא כי מעתה תהפוך המשמרת הצעירה לגוף עצמאי שיוכל לקבוע תקנון ללא התערבות מצידו של יו"ר המפלגה, ולפעול להדחתו מתפקידו. בכוונת צעירי המפלגה לפתוח בקרוב בקמפיין שכותרתרו: "ברק לא מתאים לעבודה".

לדברי יו"ר המשמרת הצעירה מעיין אמודאי, "פעם אחר פעם בחר היו"ר ברק להפנות עורף לערכי תנועת העבודה ולאמות המידה הציבוריות הבסיסיות. אנו רואים את עצמנו עצמאיים ומחויבים לערכי תנועת העבודה בלבד". אמודאי הוסיף כי, "איננו מכירים בהחלטות המבקשות ליטול מהמשמרת את עצמאותה ולנהוג בה כאילו היתה חבורת נערי החצר או אומרי הן של יו"ר המפלגה. המשמרת הצעירה של תנועת העבודה, תהווה בית לכל אדם אשר מעוניין לפעול למען ערכי תנועת העבודה מבלי לחשוש מ'האח הגדול' של המפלגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully