וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת לבנון: "מודאג מאיומי ישראל"

סעד אל חרירי אמר בראיון לרשת ה-BBC כי הוא חושש ממלחמה עתידית נוספת עם ישראל. "מידי יום אנו רואים מטוסים ישראלים נכנסים לשטח האווירי שלנו. זה מצב שהולך ומחמיר והוא מסוכן"

ראש ממשלת לבנון סעד אל חרירי אמר כי הוא מודאג מ"הסלמת האיומים המסוכנים" של ישראל על המזרח התיכון, כך דיווחה הלילה (רביעי) רשת ה-BBC. חרירי אמר כי מטוסים ישראלים נכנסים למרחב האווירי של לבנון מידי יום, וכי הוא חושש ממלחמה עתידית נוספת עם ישראל.

חרירי אמר כי ישראל עשתה טעות חמורה בכך שאיימה לכאורה על שכנותיה, לבנון וסוריה. "אנו שומעים איומים רבים מצד ישראל מידי יום, ולא רק איומים. אנו רואים מה קורה על פני השטח ובשטח האווירי שלנו ומה קורה כל הזמן בחודשיים האחרונים – מידי יום אנו רואים מטוסים ישראלים נכנסים לשטח האווירי שלנו. זה מצב שהולך ומחמיר והוא מסוכן מאוד".

חרירי אף הצהיר כי לבנון מאוחדת וכי ממשלתו תעמוד לצד חיזבאללה במלחמה מול ישראל. "אני סבור כי הם חושבים שיהיה פילוג בלבנון אם תהיה מלחמה נגדנו. ובכן, לא יהיה פילוג בלבנון. אנו נעמוד מול ישראל. אנו נעמוד עם אנשינו".

דבריו של חרירי נאמרו על רקע המתיחות בין ישראל וסוריה בשבוע האחרון בעקבות התבטאותו של שר החוץ אביגדור ליברמן לפיה "במלחמה הבאה סוריה תפסיד, ואסד יפסיד את השלטון". שר ההסברה הסורי מוחסן בילאל אמר בתגובה לדבריו של ליברמן כי מנהיגיה של ישראל פוגעים בשלום במזרח התיכון ובעולם כולו. לדבריו, דבריו "הברבריים והתוקפניים" של שר החוץ נאמרו על ידי אדם "המושמץ על ידי העולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully