וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר ויתר על העושר כדי לטעום אושר

מיליונר אוסטרי הבין שההון הרב שצבר גורם לו לאומללות. בעקבות ההארה שחלה בחייו, החליט המיליונר להיפטר מהעושר ולתרום את הכספים ממכירת נכסיו לנזקקים

מיליונר אוסטרי החליט להיפטר מהונו הרב, לאחר שהבין כי העושר מאמלל את חייו. קרל רבדר, בן 47, מוכר את הווילה המפוארת שלו המשקיפה על האלפים ושוויה נאמד בכ-2.2 מיליון דולרים. כמו כן, הוא מציע למכירה את החווה שלו בפרובנס תמורת כ-950 אלף דולרים, וגלשנים ורכב אאודי מפואר בסכום כולל של 625 אלף דולרים.

המיליונר האוסטרי גם מוכר את העסק שהביא להתעשרותו - חברה לריהוט ואביזרים שבבעלותו. "הכוונה שלי היא שאשאר בלי כלום", אמר רבדר לעיתון הבריטי "דיילי טלגרף". "כסף אינו מועיל – הוא מונע מהאושר להגיע".

במקום בית החלומות שלו באלפים, אותו הוא מוכר בהגרלה, יעבור רבדר לבקתת עץ בהרים או באינסברוק. כל הרווחים מהמכירה יועברו לקרנות צדקה שהקים באמריקה הלטינית, ורבדר אפילו לא ימשוך מהן משכורת.

"במשך זמן רב האמנתי שעושר רב יותר פירושו באופן אוטומטי שמחה רבה יותר. אני בא ממשפחה מאוד עניה שהחוקים בה היו לעבוד יותר כדי להשיג דברים חומריים, וכך פעלתי במשך שנים רבות", הוא אמר. אך במשך הזמן החל רבדר לפתח דעה שונה. "היתה לי הרגשה שאני עובד כעבד לדברים שלא רציתי או שלא הייתי זקוק להם". לדברי רדבר, הוא פשוט לא היה אמיץ דיו כדי לוותר על כל התענוגות שחיי העושר העניקו לו.

נקודת המפנה התרחשה במהלך חופשה עם אשתו בהוואי. "זה היה השוק הגדול ביותר של חיי, כשהבנתי כמה נורא, חסר נשמה וללא רגשות הוא סגנון חיים של חמישה כוכבים", אמר רבדר ל"טלגרף". תחושותיו התעצמו כשביקר בדרום אמריקה ובאפריקה: "התגברה אצלי התחושה שיש קשר בין העושר שלנו ולעוני שלהם".

לדברי רבדר, מאז החל למכור את חפציו, הוא מרגיש "חופשי, ההיפך מכבד. אני פשוט הרגשתי לקול שבלבי ובנשמתי".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully