וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשין: "השרים אחראים לתקיפות השופטים"

לאחר הצתת רכבו של השופט משה גלעד והשלכת הנעל על נשיאת בית המשפט העליון, האשים השופט בדימוס מישאל חשין את השרים באחריות למקרי האלימות נגד שופטים. חשין פנה לרה"מ ואמר "שיהסה את השרים שלו"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ הכנסת)

השופט בדימוס מישאל חשין התייחס אמש (שני) להצתת רכבו של השופט משה גלעד ולהשלכת הנעל על נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש. בראיון לערוץ הכנסת אמר חשין כי "השרים, העומדים בראש הרשות המבצעת, תוקפים את השופטים, וכל העם שומע את הקולות ואומר אם ככה ארזי הלבנון, אז אזובי הקיר יכולים לעשות מה שהם רוצים".

"כששר האוצר הגדיר פסק דין של העליון כהפקרות כלכלית, לא שמעתי את ראש הממשלה מגנה אותו או קורא אותו לסדר. לא שמעתי את שר האוצר מתנצל על הדברים האלה. אחרי ששר האוצר מדבר כך אז מה הפלא?" השופט חשין פנה לראש הממשלה נתניהו ואמר כי "קודם שיהסה את השרים שלו. שהשרים לא ידברו. צריכים להדר בכבוד בית המשפט".

"זו פגיעה בדמוקרטיה"

מוקדם יותר היום התייחס שר הביטחון אהוד ברק להסלמה ביחס לשופטים בישראל ואמר כי "המקרה החמור של הצתת המכונית של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט גלעד, מצטרפת להטחת הנעל על השופטת העליונה, נשיאת בית המשפט ביניש, ולהסלמה החמורה נגד שופטים. זו פגיעה בדמוקרטיה, בשלטון החוק ובאחד המוסדות היותר חשובים של מדינה דמוקרטית. כולנו נדרשים לפעול ביד ברזל כדי להגן על שופטי ישראל, על מעמדם וע
ועל עצמאותו וריבונותו של בית המשפט".

לפנות בוקר הציתו אלמונים את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד. המקרה אירע שעה שהרכב חנה סמוך לבית השופט בעכו, במרחק של כ-200 מטרים מתחנת המשטרה בעיר.

עובר אורח שהבחין בלהבות ניגש לתחנת המשטרה והזעיק את השוטרים. מפקד תחנת עכו, אבי אדרי, מסר לוואלה! חדשות שהמשטרה חושדת שמציתי הרכב ידעו מי בעליו, וכי המעשה קשור להיותו שופט.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully