וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל עצר 2 נשים בעלות אזרחות זרה ברמאללה

השתיים, פעילות בתנועת הסולדיריות הבינלאומית, נעצרו לאחר שהוגדרו כשוהות בלתי חוקיות בישראל. דובר הממשלה הפלסטינית: המעצר מהווה הפרה של הסכמי הביניים

כוחות צה"ל עצרו היום (ראשון) ברמאללה שתי נשים בעלות אזרחות זרה המשתייכות ל"תנועת הסולידריות הבינלאומית", ארגון פרו פלסטיני הפועל בשטחים ברצועת עזה. פעיל בתנועת הסולידריות הבינלאומית, שמתגורר עם השתיים באותה דירה, אמר כי כוחות הביטחון הישראלים עצרו את השתיים בשעות הבוקר המוקדמות.

דובר הממשלה הפלסטינית, חסן חאטיב, אמר שמעצרן של אזרחית ספרד אריאדנה ג'וב מארטי, ואזרחית אוסטרליה ברידיג'ט צ'אפל ברמאללה הוא הפרה של הסכמי הביניים אשר העניקו לפלסטינים שלטון עצמי בחלקים שונים של יהודה ושומרון. מצה"ל נמסר כי שתי הנשים "היו ידועות במעורבותן בהפגנות לא חוקיות שהפריעו לפעולות ביטחוניות של ישראל. שתי העצורות הן נשים בשנות ה-20 לחייהן. הן נעצרו ברמאללה בגלל שהן שוהות לא חוקיות בישראל, כך נמסר מצה"ל.

בשבוע שעבר קרא ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד לישראל להפסיק את חדירת צה"ל לשטחים הפלסטינים. בכנס הרצליה שנערך במרכז הבינתחומי אמר פיאד כי "הגיע הזמן להפסיק את החדירות של צה"ל לשטחים שלנו. הדברים צריכים להתחיל להתרחש כדי להעלות את המחשבה שהכיבוש הזה עומד להסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully