וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה עובדים זרים יגורשו עקב ציד לא חוקי

ארבעה עובדים זרים מתאילנד, שהודו כי צדו חוגלות למאכל, יגורשו מישראל. "הציד נעשה על ידי הארבעה תוך הפרה מודעת של החוק בישראל"

בית משפט המחוזי בתל אביב דחה היום (ראשון) את ערעורם של ארבעה עובדים זרים מתאילנד שנתפסו לאחר שצדו חוגלות בניגוד לחוק. בהתאם לדחיית ערעורם, יגורשו העובדים מהארץ בימים הקרובים.

הארבעה נתפסו בחודש דצמבר לאחר פעילות מיוחדת של פקחי רשות הטבע והגנים שאיתרו שקית מלאה נוצות של חוגלה. בעקבות התגלית נכנסו הפקחים לאזור החממות וערכו חיפוש יחד עם בעל המקום. לאחר שערכו שיחות עם כל העובדים הזרים במקום בליווי מתורגמן, הודו ארבעה מהם כי לכדו וטיגנו למאכל חוגלות.

על סמך הראיות שצברו החוקרים הוחלט לפעול לגירושם מהארץ בשיתוף עם אנשי משרד הפנים. העובדים אף הודו כי בעבר הגיעו פקחים למגוריהם והסבירו את מהות הציד הלא החוקי ועל דלת חדרם התנוססה מדבקה גדולה שמפיצה רשות הטבע והגנים, ובה האזהרות בשפתם. החשודים הגישו עתירה מנהלית כדי למנוע את גירושם, אך זו, נדחתה, והעובדים יגורשו.

בפסק הדין קבעה השופטת גדות: "ציד בלתי חוקי הוא עבירה, הציד נעשה על ידי העותרים תוך הפרה מודעת של החוק בישראל, על אף שפקחי רשות הטבע והגנים נקטו את כל המאמצים הדרושים להתרעה מפני פעולות כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully