וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצועה קשה בקריסת מנוף בהוד השרון

נהג טרקטור נהרג לאחר שהעגורן באתר בו עבד בהוד השרון קרס. מפעילת המנוף נפצעה באורח קשה. השניים פונו לבית החולים בלינסון. החנות עליה נפל בסכנת קריסה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידיאו: דורון שטייןI

מנוף קרס הבוקר (שישי) ברחוב הרקון בהוד השרון. כתוצאה מקריסת המנוף נהרג נהג טרקטור, בשנות ה-20 לחייו, שעבד במקום, ומפעילת המנוף נפצעה באורח קשה. האישה פונתה לטיפול בבית החולים בלינסון, שם מתבצעת בה פעולות החייאה. החנות עליה קרס המנוף בסכנת קריסה וכן נזק רב נגרם לחנויות באזור.

כביש 40 נפתח לתנועה לאחר שמוקדם יותר נסגר, אך כל הרחובות הסמוכים לו נותרו סגורים. המשטרה מבקשת מתושבי המקום לא להגיע לאזור. משרד התמ"ת פתח בחקירה על מנת להבין מדוע קרס המנוף.

דובר מד"א מרחב ירקון, מיקי כפרי, מסר לוואלה! חדשות כי בסביבות 8:00 בבוקר התקבלה במד"א ירקון קריאה על עגורן שהתרסק באתר בנייה של קניון השרון. "למקום הוזעקו כוחות מתוגברים של מרחב ירקון ומספר רב של ניידות טיפול נמרץ".

כפרי מסר עוד כי מפעילת המנוף, בת 55, נפצעה באורח קשה ובוצעו בה פעולות החייאה מתקדמות. היא פונתה לבית החולים בלינסון עם פציעה רב מערכתית קשה מאוד. נהג הטרקטור, בן 20, נפצע באורח אנוש ופונה כשהוא מונשם ומחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה גם כן לבית החולים בלינסון, ולאחר מכן מת מפצעיו. במקום היו שני פצועים באורח קל אך אלו סירבו להתפנות להמשך טיפול בבית החולים.

אתמול נהרג גבר כבן 60, פלסטיני תושב שכם, לאחר שקיר התמוטט עליו באתר בנייה בו עבד ברחוב בן ציון ישראלי בגבעתיים. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיעה למקום מצאה את האיש עם פגיעת ראש קשה מאוד, כשהוא ללא רוח חיים, ונאלצה לקבוע את מותו.

פרסום ראשון: 8:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully