וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס ילדות ממשפחתו במשך שנים

כתב אישום שהוגש נגד תושב אזור י-ם, מגולל מסכת של עשרות תקיפות מיניות שביצע האיש נגד בני משפחתו הקטינים. בין היתר הוא מואשם במעשי סדום, מעשי אינוס ומעשים מגונים

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד תושב אזור ירושלים, שנהג לכאורה לבצע במשך 10 שנים עשרות עבירות מין שונות בבני משפחה קטינים של רעייתו ושלו וכן לתקוף את בנו הקטין. בין היתר ביצע הנאשם מעשי סדום, מעשי אינוס ומעשים מגונים בקטינים בני משפחתו.

לפי כתב האישום, באחד המקרים המתוארים "נהג הנאשם להחמיא לבת משפחתו על יופיה, לנשק אותה ולגעת בגופה, לשם גירוי וסיפוק מיניים". במקרה אחר סיפר הנאשם לשתי קטינות בנות משפחה "כיצד חתן וכלה מקיימים יחסי מין וכיצד באים ילדים לעולם".

עוד נטען בכתב האישום כי לגבי אחת הקטינות שתקף "הרגיל הנאשם את הילדה, לכך שהוא מבצע בה כרצונו וכי עליה למלא אחר מבוקשו. סך הכל ביצע הנאשם בקטינה, לכל הפחות, עשרות רבות של עבירות מין שונות. הקטינה אמרה לנאשם מספר פעמים כי אינה מסכימה למעשיו, אך הנאשם כפה עצמו עליה".

במקרה של תקיפת בת משפחה נוספת צוין בכתב האישום כי "הנאשם ביצע את רוב העבירות במכוניתו, חלקן תוך כדי נסיעה וחלקן במקומות מבודדים אליהם לקח את הקטינה. עבירות אחרות בוצעו באירועים משפחתיים בהם פגש הנאשם את הקטינה. במקרה אחר, היתה לקטינה מריבה עם הוריה והיא פנתה אל הנאשם על מנת שינחם אותה. בעודה ממררת בבכי, תקף אותה מינית".

גם בנו הביולוגי של הנאשם, ספג מכות מאביו. בכתב האישום צוין כי "מאז היה הילד פעוט, נהג הנאשם להכות אותו, לבעוט בו ולצבוט אותו. כתוצאה מהצביטות והמכות נגרמו לילד חבלות של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully