וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: מקווה לחידוש המו"מ בתוך שבועות

ראש הממשלה נאם בסיום כנס הרצליה ואמר: "יש לי יסוד לקוות באופן מציאותי שבשבועות הקרובים אנחנו נחדש את תהליך השלום עם הפלסטינים"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

"יש לי יסוד לקוות באופן מציאותי שבשבועות הקרובים אנחנו נחדש את תהליך השלום עם הפלסטינים ללא תנאים מוקדמים". כך אמר הערב (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס הרצליה, שנערך במרכז הבינתחומי בעיר. נתניהו הוסיף: "אני אומר זמן רב שהמערכת הבינלאומית מכירה, בתוכה הבשילה ההכרה, שישראל רוצה ומוכנה לחדש את תהליך השלום. מן הרגע שהבשילה ההכרה הזו בקרב הגורמים המרכזיים בזירה הבינלאומית, מבשילה גם ההיתכנות המעשית של הצעד הזה".

לדברי ראש הממשלה, "אנחנו נצטרך להמשיך ולטפח ולחזק את כוחנו הצבאי. חלשים אינם שורדים במרחב הגיאוגרפי הקשה שבו אנחנו נמצאים, ועם חלשים גם לא עושים שלום. מדינת ישראל חזקה היא הבטחה גם להבטחת קיומנו וגם להבטחת השלום עם שכנינו. אבל אני רוצה להבהיר שצרכי הביטחון שלנו יילכו ויגדלו במהלך העשור הקרוב, לדעתי במהלך שני העשורים הקרובים".

עוד אמר נתניהו, כי "אנחנו נכנסים לעולם אחר שבו לתוקף יש יתרונות מסוימים. זה לא טילים, זה פשוט חלקי מתכת, שיש בהם מנוע די פרימיטיבי ודלק וחומר נפץ. ואנחנו, כדי לפגוע בכדור המוטס הזה, צריכים להשקיע השקעה גדולה מאוד, ולפעמים לתוקף בתנאים כאלה יש יתרון ואנחנו צריכים לעמול קשה מאוד כדי להסיר את היתרון הזה, וזה עולה הרבה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully