וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווים בתולים של בת 19?

נערה מניו זילנד פרסמה באתר מכירות פומביות מודעה למכירת בתוליה בכדי לממן את לימודיה האקדמים. הנערה, שהגדירה את עצמה כמושכת, חטובה ובריאה קיבלה 31 אלף דולרים

נערה ניו זילנדית בת 19 הציעה למכירה באתר מכירות פומביות את בתוליה, בכדי לעמוד בתשלום שכר הלימוד באוניברסיטה, כך דווח אמש (רביעי) בתקשורת המקומית. על פי הדיווח, הנערה שכינתה את עצמה "אוניגירל" (נערת אוניברסיטה) זכתה ליותר מ-30 אלף צפיות בהצעתה וקיבלה יותר מ-1,200 הצעות מחיר מגברים שסיפורה נגע לליבם וממש רצו לעזור לה להשלים את לימודי התואר.

במודעה אותה פרסמה, כתבה הנערה כי היא מושכת ועדיין בתולה: "אני מציעה את בתוליי לגבר עדין שיציע את המחיר הגבוה ביותר, כל עוד הוא ישמור על כל נושאי הבטיחות הרפואית" היא כתבה באתר ineed.co.nz. "זוהי ההחלטה שלי וקיבלתי אותה במודעות מלאה לנסיבות ולתוצאות האפשריות", הסבירה. במודעה היא לא שכחה לפרט שהיא בכושר טוב, בריאה, עם גזרה חטובה ובלי "שום בעיה בריאותית מכל סוג שהוא".

"קיבלתי הצעה בסכום של 45 אלף דולרים ניו זילנדים (כ-31 אלף דולר אמריקאי), שזה הרבה יותר ממה שחלמתי שאוכל לקבל", כתבה אוניגירל, שבקרוב תהייה הרבה יותר משכילה. האחראי על האתר, רוס מק'קנזי, אמר כי הוא היה זה שפיקח על ביצוע העסקה וציין כי הוא מחויב לשמור על זהותה של הנערה. אתרי מכירות נוספים בניו זילנד טענו כי היו מסרבים להעלות מודעת שכזו, אבל מק'קנזי אמר כי מדובר בצעד חוקי והסביר שהאתר לא שופט את חבריו מבחינה מוסרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully