וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "הפלסטינים צריכים להילחם בחמאס"

נשיא המדינה נאם בכנס הרצליה והטיח בפלסטינים כי "האויב שלהם הוא יותר חמאס מאשר ישראל ומי שצריך להילחם בחמאס זה הם, לא אנחנו". פרס הציע גם לשלב תואר ראשון במהלך השירות הצבאי

נשיא המדינה שמעון פרס נאם היום (שלישי) בכנס הרצליה שנערך במרכז הבינתחומי בעיר. פרס אמר במהלך נאומו כי "האויב של הפלסטינים זה יותר חמאס מישראל ומי שצריך להילחם בחמאס זה הם, לא אנחנו. חמאס הוא גם האויב של הירדנים ושל המצרים". פרס התייחס גם לאיום האירני ואמר כי "במזרח התיכון עדיין טוענים כי ישראל היא הסכנה הגדולה אבל בליבם הם יודעים שהאויב הוא אירן. המצב הוא שישראל מוכנה לפנות שטחים ואירן רוצה להשתלט על המזרח התיכון".

הנשיא התייחס לנושא השירות בצה"ל ואמר כי לדעתו יש "להפוך את צה"ל לאוניברסיטה שכל נערה ונער ייצאו ממנו עם תואר ראשון. אין סיבה שכל נערה ונער בישראל לא ייצאו עם תואר ראשון במקביל לסיום השירות הצבאי. הצבא הסכים והתחיל לעשות פיילוט ראשון בחודש יוני. אני חושב שזה יהיה יפה מאוד שישראל תהיה הראשונה בעולם שתשלב אוניברסיטה עם אימונים צבאיים. גם המלחמות השתנו מהתנגשות בין כוחות להתנגשות בין מוחות".

פרס התנבא כי העשור הבא יהיה הסנסציוני ביותר בתולדות האדם. "תהיה התפרצות מדעית חסרת תקדים. כל מה שנעשה עד עכשיו יחוויר בהשוואה למה שיקרה", אמר נשיא המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully