וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: חולם שישראל תהיה חלק מאירופה

ראש ממשלת איטליה נחת בארץ יחד עם שבעה משריו והביע תקווה שישראל תצורף לאיחוד האירופי. נתניהו החמיא לברלוסקוני וכינה אותו "מנהיג אמיץ ולוחם למען השלום"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינה היום (שני) את ראש ממשלת איטליה "מנהיג אמיץ ולוחם למען השלום", כך דווח בגלי צה"ל. בטקס קבלת הפנים לברלוסקוני ושבעת שריו שנחתו בארץ הוסיף נתניהו כי "ברומא ובירושלים נוצקו יסודות התרבות המערבית, ולכן חשוב שאיטליה וישראל יתייצבו זו לצד זו, להגן על עתידן ותרבותן. ברלוסקוני אמר כי הוא "חולם על היום בו תצורף ישראל לאיחוד האירופי".

"אנחנו נחתום על שורה של הסכמים בתחום האנרגיה, איכות הסביבה, שיתוף פעולה כלכלי, בריאות ועוד", הוסיף נתניהו בטקס. "הידידות העמוקה בין שני עמינו ושתי מדינותינו היא בעלת חשיבות רבה עבורנו, ויש לה משמעות עמוקה על עתידנו".

בטרם בואו לישראל התייחס ראש ממשלת איטליה לאתגרים המדיניים העומדים בפני ישראל. הוא קרא לממשלת ישראל לפעול למען חידוש שיחות השלום עם סוריה, שבמסגרתו תוחזר רמת הגולן לסורים ויכוננו יחסים דיפלומטיים בין המדינות. בנוגע ליחסי ישראל והפלסטינים אמר ברלוסקוני כי מפעל ההתנחלויות הוא מכשול בפני השלום. "אני מבקש לומר לעם ולממשלת ישראל, בתור ידיד, עם היד על הלב, שהתמדה במדיניות זו היא מקח טעות. בירכתי על אומץ לבו של ראש הממשלה נתניהו שהודיע על הקפאה של עשרה חודשים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully