וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך בשבוע את מעצרו של גואל רצון

איילה חננאל

1.2.2010 / 12:40

רצון החשוד בהתעללות, בהחזקת בני אדם בתנאי עבדות ובשורה של עבירות מין בתוך ביתו, הובא לדיון נוסף בביהמ"ש. אנשי המשמר מנעו מבנו יגאל להיכנס לדיון

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהרים (שני) בשבעה ימים את מעצרו של גואל רצון שלפי החשד ביצע עבירות חמורות של התעללות, החזקת בני אדם בתנאי עבדות ושורה של עבירות מין בתוך ביתו. אנשי משמר בית המשפט סירבו לאפשר לבנו של רצון, יגאל, להיכנס לאולם ולאחר מכן הצליח אביו להרגיע אותו. בתוך כך, זומן הבן לחקירה במסגרת בדיקת הפרשה כולה.

באחד הדיונים הקודמים הביע הבן יגאל את תמיכתו באביו ואמר לו: "אבא, אני אוהב אותך". הבן הוסיף אז כי "התקשורת חיפשה אותו, המדינה מחפשת אותו. אני הייתי בבית ולא הייתה שם שום עבדות. אני לא מאמין בזה. אישה היא קלת דעת. אני לא מאמין בשום דבר שאישה אומרת", הוסיף יגאל רצון בהתייחסו לחשדות נגד אביו. "אבא שלי בן אדם טוב והוא לא יעשה כאלה דברים. אולי לחצו עליהן בחקירה".

"למען יחסי הציבור של המשטרה"

גואל רצון נעצר בתחילת חודש ינואר על ידי חוקרי מחלק החקירות במפלג התשאול של ימ"ר תל אביב. עם מעצרו, אמרה פרקליטתו מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד שלומציון גבאי כי "רצון נעצר למען יחסי ציבור של המשטרה בלבד. נציגי המשטרה ומשרד הרווחה אף כינסו מסיבות עיתונאים טרם מעצרו ועוד לפני שהחשדות נמסרו למרשי".

בנוגע לטענות על החזקה בתנאי עבדות, אמרה עו"ד גבאי כי "מדובר באבסורד. חוק העבדות חוקק לפני ארבע שני בנוגע לסחר בנשים וכאן מדובר במשפחה שהתקיימה בהסכמה. הנשים ניהלו את אורחות חייהן באופן עצמאי". היא הוסיפה כי רצון מכחיש בתוקף את עבירות המין שיוחסו לו.

לרצון היו 17 נשים מהם נולדו כ-40 ילדים, המתגוררים בדירות שונות ברחבי תל אביב. החוקרים פשטו על דירות המשפחה השונות השוכנות במתחם אחד בדרום העיר, ובין היתר עיכבו לחקירה מספר מנשותיו.

  • עוד באותו נושא:
  • גואל רצון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully