וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד האירופי: מודאגים מהגרעין האירני

שרת החוץ החדשה של האיחוד האירופי אמרה כי מועצת הביטחון של האו"ם צריכה לדון בנושא הגרעין האירני . "אני מאוכזבת מכישלונה של אירן לקיים דיאלוג"

האיחוד האירופי מודאג מהנעשה באירן ומועצת הביטחון של האו"ם צריכה לטפל בחוסר היענותה של אירן לקיים שיחות לגבי תכנית הגרעין שלה, כך אמרה היום (ראשון) שרת החוץ החדשה של האיחוד האירופי קת'רין אשטון.

בראיון לרשת הטלוויזיה הבריטית "סקיי", אמרה אשטון, "אני מאוכזבת מכישלונה של אירן לקיים דיאלוג ואנו צריכים עכשיו לבחון שוב מה שצריך לקרות. הצעד הבא שלנו הוא לקחת את הדיונים למערכת הביטחון". אשטון הוסיפה כי היא דנה עם מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון על אירן: "היה לנו מאוד ברור שזאת בעיה שנצטרך לטפל בה. נצטרך לבחון את הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת".

לפני כשבועיים נפגשו בכירים משש המעצמות כדי לדון בסבב סנקציות נוסף נגד אירן. ארצות הברית ובעלות בריתה האירופאיות נחושות להדק את הסנקציות, אולם רוסיה וסין, ששלחה נציגים בדרך נמוך לדיון, מתנגדות לכך בשלב זה. לשתי המדינות יש קשרי מסחר ענפים עם אירן, והן גם בעלות זכות וטו בהצבעה במועצת הביטחון באו"ם , מתוקף היותן חברות קבועות במועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully