וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חנק את אשתו ודרש מילדיו לחפות עליו

תושב הפזורה הבדואית בנגב מואשם כי חנק את אשתו למוות בעת ויכוח ודרש מילדיו לדווח למשטרה כי הרעילה עצמה. סעיפי האישום המיוחסים לו: הריגה, תקיפה בנסיבות מחמירות והדחה בחקירה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד גבר, תושב הפזורה הבדואית בנגב, בגין הריגת אשתו במהלך קטטה. הוא מואשם גם כי ביקש מילדיו לחפות עליו בכך שישקרו ויספרו כי אמם הרעילה את עצמה.

מכתב האישום עולה כי האיש, המוחזק במעצר זה כשבועיים וחצי, נקלע בחודש ספטמבר לוויכוח עם אשתו שעה שדיבר איתה באזור המטבח, באוהל בו הוא מתגורר עם אישה אחרת. במהלך הויכוח, סטר הנאשם לאשתו מספר פעמים, ולאחר מכן חנק אותה בידיו החשופות במשך דקות ארוכות.

לאחר שהבין החשוד כי אשתו מחוסרת הכרה, הוא הסיע אותה ברכבו למרפאת קופת החולים ביישוב מרום ערד הסמוך – שם נקבע מותה. לפי כתב האישום, בטרם הסיע את גופתה, הורה האב לילדיו לספר לכל מי שיתעניין בדבר וגם לחוקרי המשטרה כי אמם הרעילה את עצמה למוות.

סעיפי האישום המיוחסים לאיש הם הריגה, תקיפה בנסיבות מחמירות וכן הדחה בחקירה. בנוסף, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הנאשם, בטענה שאם ישוחרר, ישבש את הליכי החקירה נגדו או ינסה להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully