וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: "נלחץ על סין בדרך לסנקציות"

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון אמרה כי על סין להבין את ההשלכות ארוכות הטווח של סירובה להטיל סנקציות על אירן. "סין מהססת לפגוע בקשריה הכלכליים עם אירן"

"סין תועמד תחת 'לחץ רב' להצטרף לקריאה הבינלאומית להטלת סנקציות על אירן", כך אמרה הערב (שישי) מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון במהלך ביקורה בפריס. קלינטון אמרה כי למרות שסין מהססת לפגוע בקשריה הכלכליים עם אירן יהיה עליה לחשוב על "ההשלכות ארוכות הטווח" של המשך סירובה להסכים להטלת סנקציות על אירן.

אמש טענה קלינטון כי הקהילה הבינלאומית מתקרבת להסכמה על הצורך להטיל סנקציות על אירן. קלינטון אמרה את הדברים בתום שיחות עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב בלונדון. לדבריה, רוסיה נכונה אף היא להטיל סנקציות על טהרן, וביחד עם ארה"ב להפעיל לחץ גדול יותר על הרפובליקה האיסלמית. "יש הבנה גוברת בקהילה הבינלאומית שאירן צריכה לשאת בתוצאות על גישתה המתריסה כלפי דרישות העולם", אמרה קלינטון.

לפני כשבועיים נפגשו דיפלומטים מבריטניה, סין, צרפת, גרמניה, רוסיה וארצות הברית בניו יורק ודנו באפשרות להטיל על אירן עיצומים בינלאומיים שונים. סין שלחה לפגישה פקידים זוטרים, בעוד שיתר המדינות שיגרו בכירים ממשרדי החוץ שלהן. קלינטון הגדירה היום את הפגישה כ"צעד פרודוקטיבי": "הפגישה האחרונה שתת המזכיר בילי ברנס השתתף בה היתה תוצאה של צעד פרודוקטיבי נוסף, בדרך להשיג פעולה בינלאומית מאוחדת. אנחנו נמשיך בדרך זו של אחדות ותכנון, בגלל שאנחנו חושבים שזה חשוב לשלוח את המסר לשלטון האירני שהעולם יפעל נגדם בצורה מאוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully