וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנאט אישר סנקציות על ייצוא דלק לאירן

הסנאט האמריקאי אישר הצעת חוק שתאפשר לנשיא ארה"ב להטיל סנקציות על חברות שייצאו דלק לאירן. מטרת החוק היא ללחוץ על אירן להפסיק את תוכנית הגרעין שלה

הסנאט האמריקאי אישר הלילה (שישי) הצעת חוק אשר תאפשר לנשיא אובמה להטיל סנקציות על חברות שייצאו דלק לאירן. מטרתו של חוק זה היא ללחוץ על אירן להפסיק את תוכנית הגרעין שלה. הסנקציות יוטלו על חברות אשר מייבאות דלק לאירן או עוזרות למדינה לזקק נפט ובמסגרתן לא יינתנו הלוואות לחברות אלה או עזרה כלכלית אחרת.

לפי ההצעה שאושרה בסנאט, הסנקציות יוטלו גם על חברות אשר מקימות צינורות גז ונפט באירן וכן על חברות אשר מספקות לרפובליקה האיסלמית מכליות להעברת הנפט.

סעיף נוסף בחוק דורש מממשל אובמה להקפיא את נכסיהם של אירנים ביניהם של כוחות משמרות המהפכה באירן אשר פעילים בטרור ובסחר בנשק.

החוק שאושר גם אוסר על ממשלת ארצות הברית לרכוש סחורה מחברות זרות אשר נמצאות בקשרים עסקיים עם מגזר האנרגיה באירן. החוק גם אוסר על ייבוא ישיר של מוצרים מאירן לארצות הברית וייצוא סחורות מארצות הברית לאירן מלבד אוכל ותרופות.

בדצמבר אישר הקונגרס האמריקאי הצעת חוק דומה וכעת יש ליישב את ההבדלים בין הצעות החוק לפני שההצעה תהפוך לחוק ותאושר באופן סופי על ידי הנשיא אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully