וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כעס על צעיר ששוחח עם זוגתו - ודקר

אלכסנדר ירמקוביץ מת"א מואשם שדקר והיכה בגן ציבורי בבת ים צעיר ששוחח עם בת זוגו וצעיר נוסף. שני הצעירים שהותקפו סבלו מחבלות בכל חלקי גופם

כתב אישום בגין עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אלכסנדר ירמקוביץ, צעיר בן 19 מתל אביב. האישום הוגש לאחר שירמקוביץ וצעיר נוסף שזהותו אינה ידועה, תקפו שני צעירים בגן הניצחון בבת ים לפני למעלה מחודש. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי ירמקוביץ ובת זוגו ישבו על ספסל בגן הציבורי. שני הצעירים שהותקפו חלפו בגן ואחד מהם, לו הכרות מוקדמת עם בת הזוג של ירמקוביץ החל לשוחח עם בת הזוג. ירמקוביץ ניגש לאחד הצעירים ושאל אותו "האם יש בעיות?" משזה ענה לו שאין כל בעיה, תקף אותו ירמקוביץ תוך כדי שהוא מכה "באגרופיו בפניו, מתחת לעינו וכן חבל באגרופיו במותנו הימנית כשהוא מצויד בכלי חד בין אצבעותיו".

במהלך הקטטה ניסה הצעיר להתגונן מפני מכותיו של הנאשם, אולם אז הצטרף לתקיפה גם חברו של ירמקוביץ שהיכה את הצעיר באמצעות מקל. חברו של המותקף, שלו כאמור הכרות עם בת זוגו של הנאשם, ניסה להגן על הצעיר. ירמקוביץ לא נותר חייב ותקף גם את הצעיר השני "בגבו, מעל עינו וברקתו, בין היתר באמצעות הכלי החד".

שני הצעירים שהותקפו הובהלו לבית החולים כשהם סובלים מפציעות דקירה וחבלות במקומות שונים בגופם. לאחד מהם נגרם פצע דקירה במותן ימין סמוך לכבד וחתך מתחת לעינו השמאלי. הצעיר השני, שהרגיש אף הוא את נחת זרועו של ירמקוביץ יצא מהתקיפה עם פצעים באזור החזה והרקה.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully