וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל מקניט: "ישראל לא יכולה להגיע לשליט"

ראש הלשכה המדינית של חמאס זלזל באפשרות שישראל תצליח לשחרר את החייל החטוף. "שליט רחוק רק כמה מטרים מישראל, אבל היא אינה מסוגלת להגיע אליו"

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל הקניט הבוקר (חמישי) את ישראל על אי יכולתה לשחרר את החייל החטוף גלעד שליט, כך דווח בגלי צה"ל. "ישראל נמצאת בשיא חולשתה כעת וההוכחה לכך היא העובדה ששליט רחוק רק כמה מטרים מישראל אבל היא אינה מסוגלת להגיע אליו", אמר משעל.

ממשלת חמאס ברצועה פרסמה אמש הודעה ובה התייחסות למצבו של החייל החטוף גלעד שליט. בהודעה נכתב כי "שליט, המוחזק ברצועת עזה מאז 2006, מטופל היטב בשבי וזוכה לטיפול רפואי הולם". בהודעה נכתב עוד כי "ארגוני ההתנגדות המחזיקים בגלעד שליט מחויבים לאמנת ז'נבה בעניין אסירי מלחמה" וכי שליט "מקבל כמות מספקת של מזון". עוד נכתב כי שליט "מוחזק במקום בטוח ונקי ששומר על כבודו".

בתוך כך, שלשום דיווח העיתון המצרי "אל-מסריון" כי ישראל וחמאס יחדשו בשבוע הבא את המשא ומתן העקיף לגיבוש העסקה. מקורות המוגדרים "מהימנים" מסרו לעיתון כי בנוסף למתווך הגרמני, תיכנס גם צרפת כמתווכת בין הצדדים ותציג שורה של הצעות שמטרתן לקדם את המשא ומתן לגיבוש עסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully