וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 יום אחרי: נערה חולצה בחיים בהאיטי

יותר משבועיים לאחר רעש האדמה שהחריב את האיטי, חילצו כוחות ההצלה נערה מההריסות כשהיא בחיים. המחלצים: "זה נס שהיא שרדה זמן כה רב". הנערה סובלת מהתייבשות חמורה. צפו בחילוץ

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: ענת ברק)

נערה בגיל העשרה חולצה הלילה (חמישי) בחיים מהריסות בית בפורט או פראנס בירת האיטי - 15 ימים לאחר רעש האדמה שהחריב חלקים נרחבים במדינה. עדי ראייה במקום דיווחו שהנערה נמצאת במצב קשה של התייבשות, וסובלת מפציעה ברגלה.

"אני לא יודע איך היא שרדה זמן כה רב ", אמר ג'יי פי מאלאגן, שסייע לחלץ את הנערה. "זה ממש נס". לדבריו, הנערה נראתה שמחה, אך סבלה מהלם קל, ואף פרצה בבכי בזמן חילוצה. את הנערה חילצו אנשי המשלחת הצרפתית בסיוע מקומיים.

ואילו משלחת הסיוע של ישראל להאיטי תשוב הבוקר לארץ לאחר שהות בת שבועיים במדינה מוכת האסון. 230 חבריה צפויים להתקבל בארץ על ידי ראש הממשלה נתניהו ,שר הביטחון ברק והרמטכ"ל אשכנזי.

נשיא האיטי רנה פרוול העריך אמש שעד כה נקבו כ- 170 אלף קורבנות של רעש האדמה. הוא אך הודיע שהבחירות לפרלמנט במדינה, שהיו אמורות להתקיים ב-28 בפברואר, נדחו עד להודעה חדשה בשל האסון.

"הקמפיינים לבחירות היו אמורים להיפתח מחר, אבל מסיבות ברורות זה לא יתרחש" אמר פרוול שהוסיף כי אין בכוונתו להישאר בתפקיד הנשיא לאחר שיסיים את כהונתו בפברואר 2011.

  • עוד באותו נושא:
  • האיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully