וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מזהירה: לא נחכה לאירן לנצח

שר החוץ הרוסי לברוב התייחס לגרעין האירני לאחר פגישה עם הילרי קלינטון, שמנצלת את שיחותיה באירופה לניסיון לגבש סנקציות חדשות נגד המשטר האירני

שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב אמר הערב (רביעי) כי מעצמות המערב לא יהיו מוכנות "לחכות לנצח", עד שאירן תתחיל לשתף פעולה עם הקהילה הבינלאומית בנוגע לתוכנית הגרעין שלה. השר אמר את הדברים לאחר שנפגש בלונדון עם מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון.

לברוב התייחס להצעות שהוצגו בפני אירן בנושא הגרעין ואמר: "הסכמנו להמשיך לחפש תגובה חיובית להצעות אלו. ברור שלא נוכל לחכות לעד, ושותפינו כבר מדברים על הצורך לדון בסנקציות נוספות במועצת הביטחון של האו"ם".

קלינטון הגיעה היום ללונדון כדי להשתתף בוועידות הבינלאומיות בנושאי תימן ואפגניסטן. ב"וושינגטון פוסט" דווח כי במהלך שני ימי שהותה בבריטניה, ולאחר מכן בביקורה בפריז, צפויה קלינטון להיפגש עם עמיתיה מרוסיה, סין, בריטניה, צרפת, גרמניה, ערב הסעודית, איחוד האמירויות ואינדונזיה.

"יהיה הוגן לומר כי אירן תהיה מרכיב חשוב במהלך הסיור", אמר פקיד בכיר במחלקת המדינה האמריקאית. הוא הוסיף כי הממשל האמריקאי "עובד על המרכיבים האפשריים" של החלטה חדשה במועצת הביטחון של האו"ם, וכי הוא רוצה "לבחון את ההחלטות הקיימות כדי לראות אילו פעולות נוספות נדרשות כדי ליישם אותן".

גם אירן צפויה לשלוח נציגות מטעמה לוועידה הבינלאומית שצפויה להתקיים מחר בלונדון בנושא אפגניסטן, אולם גורמים רשמיים מסרו כי לקלינטון אין כוונה להיפגש בנפרד עם חברים במשלחת האירנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully