וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן: השלכת הנעל על ביניש מזעזעת ומחפירה

לדברי שר המשפטים, זריקת הנעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון היא "אירוע חריג וקיצוני שאינו מעיד על המערכת, אך עלינו לגנותו בכל לשון"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יצחק סברדלוב, עריכת וידאו: דורון שטיין)

שר המשפטים יעקב נאמן גינה הערב (רביעי) את השלכת הנעליים לעבר נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. בגלי צה"ל דווח כי בכינוס לשכת עורכי הדין באילת אמר נאמן: "האירוע שהתרחש היום הוא מזעזע, מחפיר ומביש. ברור כי אירוע חריג וקיצוני כזה איננו מעיד על המערכת, אך עלינו לגנותו בכל לשון".

פיני כהן, האיש שהשליך הבוקר נעליים לעברה של ביניש, סיפר בחקירתו כי ביצע את המעשה כנקמה על פסיקת בית המשפט לענייני משפחה נגדו והביע חרטה על המעשה. כהן יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. בתוך כך, הודיעו הערב נשיאי בתי המשפט בישראל על החלטתם לקיים מפגש חירום בעקבות תקרית השלכת הנעליים לעברה של השופטת ביניש. המפגש יתקיים מחר בבית המשפט העליון.

סגנית הנשיאה, השופטת ורדה אלשיך, המשמשת כיו"ר הנציגות הארצית של השופטים התייחסה לתקרית וכתבה לשופטת ביניש כי "אני מבקשת בשם כל חברי הנציגות הארצית, להביע את הזדעזעות כולנו ממעשה התקיפה כלפייך. הורגלנו לצערנו בעת האחרונה לכל מיני אמירות ומעשים קשים, אולם מקרה זה חורג מכל אמת מידה ונורמה וחוצה כל קו אדום מוכר. אנו מאמינים כי ההוקעה וההסתייגות של מעשה האלימות החמור הזה, תחצה את כל רובדי האוכלוסייה. פגיעה בראש הרשות השופטת היא אף פגיעה במערכת השפיטה כולה".

כהן בן ה-52, הגיע לדיון, חלץ את נעליו והשליך אותן לעברה של ביניש. השופטת נפגעה בראשה ולאחר מכן השתלטו אנשי משמר בית המשפט על כהן כשהם מזעיקים באופן מיידי את כוחות הביטחון. כהן נכח בדיון, על אף שאין לו כל נגיעה לנושא הנדון ולשוטרים סיפר כי השופטת "מיררה את חייו במשך זמן ממושך ולכן החליט לנקום בה". כשהשליך התוקף את נעליו צעק לעבר ביניש, "מושחתת של פיליפ מרכוס", כהן חשוד גם כי איים על השופט מרכוס, המכהן בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים ודן בעבר בתיק בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully