וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מזוז לא יכריע בתיק נגד ליברמן

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה כדי לברר מדוע הוא משתהה בקבלת הכרעה בנוגע להעמדתו לדין של שר החוץ. עוזרו של מזוז השיב: "מדובר בתיק מורכב במיוחד"

עו"ד רז נזרי, עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, הודיע היום (רביעי) לתנועה לאיכות השלטון באופן סופי, כי מזוז לא יטפל טרם סיום תפקידו בנושא העמדתו לדין של שר החוץ אביגדור ליברמן. במכתב שהועבר לנציגת התנועה לאיכות השלטון, דחה עו"ד נזרי את טענת הסחבת בעניין וציין כי "תיק החקירה העומד כיום על הפרק נפתח במחצית שנת 2006, ומתמקד בחשדות הנוגעים לחומרים חדשים שהתקבלו באותה עת, לרבות חומרים שנתפסו ונתקבלו בשנתיים האחרונות".

עוד ציין עוזרו של מזוז, כי "כבר בחודש אוגוסט 2008 נמסרה הודעה לבא כוחו של השר ליברמן על החלטת היועץ המשפטי לממשלה לגנוז את תיק החקירה נגדו בכל הנוגע לחלק מהחשדות, בעיקר אלה שעניינם עבירות על חוק מימון מפלגות ועבירות תאגיד במפלגת ישראל ביתנו - אשר היו בבסיס תיק החקירה הראשון שנפתח בסוף שנת 2000".

עוד טען עו"ד נזרי כי "כפי שנמסר על ידינו לא פעם בעבר, המדובר בתיק מורכב במיוחד, אשר החקירה בעניינו היתה מסועפת, הצריכה חיקורי דין רבים והתפרסה על פני מספר ארצות. במהלך החודשים האחרונים, ולאחר קבלת חומר החקירה וסיכום המשטרה בראשית אוגוסט 2009, עסקה המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה באופן אינטנסיבי בבחינת חומרי החקירה ובהכנת חוות דעת משפטיות בנוגע אליהם. לפני כחודשיים הועברו על ידי המחלקה הכלכלית שני מסמכים - סיכום ביניים של עיקר הראיות בתיק וחוות דעת משפטית הנוגעת לאחת מן הסוגיות המשפטיות בתיק".

בסיכום הדברים מציין נזרי כי "מירב המאמצים על ידי כל העושים במלאכה לקדם את הטיפול בתיק ולהגיע לכדי גיבוש החלטה במועד קרוב ככל הניתן, טרם הושלמה בדיקת כל חומר הראיות בתיק, כנדרש, וממילא גם טרם הושלמו כל הליכי הבחינה של הסוגיות השונות הטעונות הכרעה לשם קבלת החלטה. התוצאה היא אפוא, כי למרות המאמצים והעבודה האינטנסיבית של כל הנוגעים בדבר, ההליכים בתיק זה טרם הבשילו לשלב של קבלת החלטה על ידי היועץ המשפטי לממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully