וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקפאה של אובמה: יקצץ בשכר הבכירים בממשל

בכיר בממשל אישר את הדיווח ב"וושינגטון פוסט" לפיו בכוונת הנשיא להקפיא את שכרם של כ-1,200 בכירים ואנשי ממשל. הנשיא גם מוביל תכנית לחיסכון משמעותי בהוצאות המדינה

נשיא ארה"ב ברק אובמה מתכוון להקפיא את משכורותיהם של בכירים בבית הלבן ושל בכירים בממשל האמריקאי, כך מסר הלילה (רביעי) גורם בכיר בממשל. הגורם הבכיר אישר דיווח ב"וושינגטון פוסט" לפיו הנשיא יודיע על כך בנאום על מצב האומה בהמשך היום.

על פי הדיווח, ההחלטה על הקפאת השכר תחול על בכירים בבית הלבן המרוויחים יותר מ-100,000 דולרים בשנה, ועל בכירים בממשל, כולל שגרירים שמונו על ידו – בסך הכול יושפעו כ-1,200 בני אדם מהמהלך.

ואולם, הצעד עליו יכריז הנשיא הוא בעיקר סמלי, מאחר והחיסכון יהיה מינימלי ביותר. סך החיסכון מהמהלך צפוי להיות בגובה של 4 מיליון דולרים בשנת 2011, שכן ההקפאה תיכנס לתוקפה ב-1 באוקטובר השנה. זו השנה השנייה ברציפות בה כ-3,000 בכירי ממשל לא יזכו לבונוסים.

"בכל המדינה משפחות וחברות נאלצות להגיע להחלטות כלכליות קשות, והנשיא מבקש מנושאי תפקידים בממשל להיות חלק משלטון הנוהג בזהירות ובאחריות בכספי משלם המסים", אמר הגורם הבכיר, "אלו זמנים קשים".

אובמה, הנתון ללחצים מבית לרסן את ההוצאה הממשלתית ובגירעון השיא של הממשל צפוי גם להודיע על הקפאה בת שלוש שנים בתכניות פנים-ארציות, שיחסכו כ-250 מיליארד דולרים עד שנת 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully