וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: הקלטת של בן לאדן - סימן לחולשה

נשיא ארה"ב לא מתרשם מקלטת השמע האחרונה של מנהיג אל קאעדה. לדבריו, הניסיון של בן לאדן לקבל קרדיט על פיגוע כושל שבו הוא כלל לא היה מעורב, מסמן על היחלשות הארגון

נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר היום (שלישי) כי פעולות ארצות הברית החלישו את אל קאעדה. בראיון לרשת ABC, הביא הנשיא האמריקאי כהוכחה את קלטת השמע שבה אוסמה בן לאדן מדבר על ניסיון הפיגוע במטוס האמריקאי בחג המולד.

"אל קאעדה עצמו נחלש באופן קשה ממה שהיה בשנת 2000. זה שבן לאדן שולח קלטת ומנסה לקחת קרדיט על סטודנט ניגרי שביצע ניסיון פיגוע כושל הוא סימן לעד כמה הוא הוחלש, כי זה לא בהכרח משהו שהוא הורה עליו", אמר אובמה. "מאז 9/11 נקטנו בשורה של צעדים שהפכו אותנו ליותר בטוחים עכשיו משהיינו קודם".

הנשיא האמריקאי זכה לביקורת מצד הרפובליקאים על תגובת ממשלו לניסיון הפיגוע במטוס. ביום ראשון שידרה רשת הטלוויזיה אל ג'זירה קלטת שבה נשמע גבר הטוען שהוא אוסמה בן לאדן ולוקח אחריות לפיגוע הכושל. גורמים רשמיים בארה"ב עדיין לא אישרו את מהימנות הקלטת.

בכיר במחלקת ההגנה האמריקאית דחה אתמול את הטענות שהועלו בקלטת ואמר כי זה ניסיון לזכות בתהילה ולא סימן שבן לאדן אכן עומד מאחורי ניסיון הפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully