וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולי שואה: מנעו סגירת פרויקט המסייע לנו

עמותה המסייעת לניצולי שואה, מעבירה לניצולים בעלי חיים. עקב חובות כבדים, מזהירים בעמותה כי הפרויקט עלול להיסגר. ניצולת שואה: "החתולה שקיבלתי הצילה את חיי"

עמותת אהב"ה המסייעת לניצולי שואה, פנתה לציבור בבקשה לסייע במניעת סגירתו של פרויקט שבמסגרתו מועברים בעלי חיים לניצולים. מלבד העברת בעלי החיים, מממנת העמותה גם את הטיפולים הווטרינריים והמזון של החתולים והכלבים. בעקבות חובות כבדים, העמותה מתקשה לרכוש מזון עבור בעלי החיים ולממן את עבורם את הטיפולים. בנוסף העמותה לעזרה מיידית לניצולי שואה אשר הצטרפה לפרויקט לפני כשנתיים, אינה יכולה לסייע כלכלית להמשך קיומו.

הטי מלר, ניצולת שואה אשר קיבלה חתולה במסגרת הפרויקט, אמרה כי חברתה החתולה "הצילה את חייה". מלר עברה ניסויים קשים בשואה אשר הותירו אותה ללא יכולת להביא ילדים לעולם ולפני קבלת החתולה שקלה לשים קץ לחייה בשל הבדידות והדיכאון.

עמותת אהב"ה והעמותה לעזרה מיידית לניצולי השואה מבקשות כאמור מהציבור לעזור בתרומות כדי שהפרויקט לא ייסגר. בנוסף היא קוראת לאימוץ הכלבים והחתולים שהשתתפו בפרויקט במידה והוא ייסגר. לתרומות, לאימוץ חתול או כלב יש להתקשר למספר 072-242-4444. ניתן לשלוח מייל לכתובת: israelnow@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully